اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌برداری از محور تبریز- خواجه بعد از ۱۲ سال

استاندار آذربایجان‌شرقی، آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه مهم استانی را بررسی و بر اهتمام جدی پیمانکاران و دستگاه‌های مسوول برای بهره‌برداری از این بزرگراه تا پایان سال‌جاری تأکید کرد.

بهره‌برداری از محور تبریز- خواجه بعد از ۱۲ سال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمدرضا پورمحمدی در بازدید از عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- اهر در حاشیه این بازدید با بیان اینکه عملیات عمرانی به صورت جدی در بزرگراه تبریز- اهر در جریان است، اظهار داشت: محور تبریز تا خواجه طی 15 روز آینده پس از نصب علایم جاده‌ای مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرای این پروژه از 12 سال پیش آغاز شده است، افزود: طول این مسیر 85 کیلومتر است که تاکنون 62 کیلومتر از این مسیر زیر بار ترافیک رفته و به استثنای چند کیلومتر به دلیل اختلاف سطح بالا، 20 کیلومتر باقی‌مانده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

پورمحمدی با بیان اینکه 20 کیلومتر از این بزرگراه در دو سال گذشته اجرا شده است، یادآور شد: فعالیت‌های عمرانی در این مسیر به شکل جدی در حال انجام است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی در مسیر تبریز- اهر، گفت: قبل از چهار بانده شدن این مسیر همه‌ساله و به ویژه در ایام نوروز، شاهد تلفات جانی متعدد در این مسیر بودیم، ولی خوشبختانه در حال حاضر این آمار به کمترین میزان ممکن رسیده است.

فرمانداران اهر و هریس و نماینده مردم این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی نیز استاندار را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول