اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

باز شدن گره کور مشکلات کشور به دست جوانان انقلابی

امام‌جمعه بخش بهمن گفت: آنچه انقلاب را به ثمر رسانده روحیه انقلابی است و امروز هم برای عبور از جنگ اقتصادی و رفع مشکلات کشور باید امورات را به دست جوانان انقلابی سپرد.

باز شدن گره کور مشکلات کشور به دست جوانان انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، گفت: آنچه مسلم است طبق فرمایش قرآن کریم و وعده تخلف‌ناپذیر الهی، پیروزی نهایی از آن فلسطین و ملت‌های مظلوم و ستمدیده خواهد بود.

حجت‌الاسلام علیزاده اظهار کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری 40 سال قبل کسی باور نمی‌کرد در ایران که مرکز نفوذ و امید آمریکایی‌ها بود یک حکومت دینی سرکار بیاید و سفارت اسرائیل در تهران به سفارت فلسطین تبدیل شود؛ اما این موضوع غیرقابل‌باور محقق شد. امروز هم به فضل خدا نابودی اسرائیل حتمی است.

علیزاده تصریح کرد: چالش‌های داخل اسرائیل و مقامت و ایستادگی ملت فلسطین دلایل نابودی اسرائیل است که برخی از کارشناسان نیز معتقدند اسرائیل به دلیل همین چالش‌ها تا قبل از سال 2029 فرومی‌پاشد. از سوی دیگر اگر ملت فلسطین توانست کمتر از دو روز رژیم جعلی صهیونیستی را شکست دهد و به غلط کردن بیندازد، به جهت همین مقاومت بود.

وی به تأکید بر تقویت جبهه مقاومت، به بیانات رهبر در دیدار با ائمه جمعه اشاره کرد و افزود: تأکیدات مکرر رهبری برداشتن روحیه انقلابی به این دلیل است که کشور با روحیه انقلابی پیشرفت می‌کند و به اوج تکامل می‌رسد.

امام‌جمعه بخش بهمن اضافه کرد: روحیه انقلابی حافظ کشور در برابر دشمنان است و دلیل استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است. امروز یکی از مشکلات پیش روی انقلاب رشد و ترویج تفکرات غیرانقلابی است که برخی تلاش می‌کنند کسانی دارای مسئولیت و در رأس کار باشند که اعتقادی به انقلاب و ارزش‌های آن ندارند.

علیزاده تضعیف روحیه انقلابی را از برنامه‌های دشمن برشمرد و گفت: آنچه این انقلاب را به ثمر رسانده و به یک درخت تنومند تبدیل کرده همین روحیه انقلابی است. امروز هم برای عبور از شرایط جنگ اقتصادی و رفع مشکلات کشور و مبارزه با جنگ فرهنگی باید امورات کشور را به دست جوانان انقلابی سپرد.

وی ادامه داد: باید امورات را به دست کسانی سپرد که با تمام وجود آرمان‌های انقلاب را باور داشته باشند نه کسانی که بگویند ما بدون آمریکا نمی‌توانیم و احساس ضعف و ذلت و خواری کنند.

خطیب جمعه بخش بهمن به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزاری نماز جمعه است. امروز بیش از 40 سال از اقامه نماز جمعه می‌گذرد و در این مدت دستاوردهای زیادی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی داشته است.

علیزاده آگاه کردن مردم از توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، مقابله با تهاجم فرهنگی، مقابله با تجمل‌گرایی و اسراف، ترویج سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و فرهنگ حجاب را از جمله دستاوردهای سیاسی نماز جمعه برشمرد.

امام‌جمعه بخش بهمن عنوان کرد: امروز در بیش از 900 نقطه از کشور نماز جمعه برگزار می‌شود و ما مفتخر هستیم که یکی از این نقاط بخش بهمن است که پس از گذشت 5 سال از عمر آن هنوز بالنده و زنده است

وی در خاتمه نیز 5 مردا سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و همچنین 25 ذی‌القعده روز دحو الارض (روزی که زمین از زیر کعبه گسترانیده شد) و 8 مرداد سالروز رحلت حضرت آیت‌الله مشکینی را گرامی داشت.

انتهای پیام/90027

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول