اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ملت ایران اراده و قدرت پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد

امام جمعه سرخ‌رود گفت: ملت ایران اراده و قدرت پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد و دشمن از محلی که قادر به رویت ما نیست، منتظر غافلگیری باشد هر کس بخواهد تعرضی به کشور کند هرگز بی‌جواب نمی‌ماند.

ملت ایران اراده و قدرت پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی‌آملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخ‌رود اظهار کرد: پنجم مرداد ماه 1358 اولین نمازجمعه تهران به فرمان امام (ره) و به امامت مرحوم آیت الله طالقانی (ره) در دانشگاه تهران برگزار شد اکنون در 900 نقطه کشور هر جمعه نماز وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: نمازجمعه کانون عبودیت الله، بصیرت‌افزایی عمومی، تجلیل گاه اخوت، مهربانی، همدردی و تبادل نظر بین آحاد مردم است.

موسوی‌آملی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش و اهمیت این هدیه خدایی که یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی است این فریضه الهی از همان ابتدا مورد  کینه منافقان بود به گونه‌ای که به هر شکل ممکن سعی در تخریب و از بین بردن این بنای رفیع را داشتند از جمله ترور چهار امام جمعه و عملیات تروریستی در نمازجمعه تهران و شهید و مجروح کردن تعدادی از نمازگزاران که اخیراً هم امام جمعه عزیز کازرون را  ترور و به شهادت رساندند.

این مسؤول افزود: دو خطبه‌های نمازجمعه عبادی و سیاسی است در خطبه اول توصیه همه مردم به رعایت تقوای الهی و استفاده از ذخیره عظیم و ارزشمندی برای تعالی روحی انسان جهت افزایش بیش از پیش ذخیره معنوی است و خطبه دوم استکبارستیزی و رسیدگی به مشکلات مردم و موضوعات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و پیامدهای شکست جبهه استکبار در مقابل جمهوری اسلامی ایران است.

موسوی‌آملی تصریح کرد: نابودی ملت ایران هدف واقعی مستکبران عالم است هر یک از فشارها و تحریم‎ها در این 40 سال یک ملت و یک کشور را از پای در می‌آورد اما ملت ایران در مقابل مجموعه آن فشارها ایستاد و روزبه روز آگاه‌تر، قوی‌تر و مصمم‌ترند و جبهه متحد دشمنان را شکست داد.

امام جمعه سرخ‌رود درباره جایگاه  تریبون نماز جمعه، بیان کرد: دشمنان به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند جایگاه نمازجمعه یعنی بصیرت‌افزایی مردم عزیز امام جمعه و اعضای ستاد نمازجمعه در گام دوم انقلاب طبق فرمایش حضرت آقا باید حضور میدان داران اصلی انقلاب در نمازجمعه را پر رنگ تر از گذشته کنند از فرصت‌هایی که سوخت تا تجاربی که باید به‌دست آورد باید مردم عزیز را امید واقعی داد با حضور جوانان که همه راه حل برطرف کردن مشکلات کشور جوانان هستند.

وی یادآور شد: جوانانی که روباه خبیث انگلیس را به زانو در آوردند و تفکر تعامل با کشورهای غربی را بی‌اعتبار کردند و کشوری که در ایران وکیل و وزیر انتخاب می‌کرد با توقیف کشتی انگلیسی الان واسطه می‌فرستد برای اینکه کشتی خود را آزاد کند که در کیف انگلیسی مشاهده کرده بودید دولت و ملت ایران اگر نرمش می‌خواهد در مقابل دشمنان داشته باشد نرمش قهرمانانه است و اگر مذاکره می‌کند طبق فرمایش مقام معظم رهبری با دزدان دریایی مذاکره نمی‌کند.

موسوی‌آملی در پایان گفت: طبق کلام رنیس جمهور آماده مذاکره با راهزن دریایی و ناقض برجام نیستیم و هرگز امتیازی نخواهیم داد ملت ایران اراده و قدرت پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد و دشمن از محلی که قادر به رویت ما نیست، منتظر غافلگیری باشد هر کس بخواهد تعرضی به کشور بکند هرگز بی‌جواب نمی‌ماند و پاسخ دندان‌شکنی را جوانانی که امام راحل، 8 سال دفاع مقدس و  باکری‌ها و همت‌ها را ندیدند به متجاوزان خواهند داد.

انتهای پیام/86038/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول