اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بارش‌های پراکنده مهمان آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز تا دوشنبه انتظار داریم به‌تناوب شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد و بارش‌های پراکنده به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب باشیم.

بارش‌های پراکنده مهمان آسمان مازندران

احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته از بندرامیرآباد با 34 درجه و کمینه دما نیز از بلده با 14 درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی افزود: همچنین روز گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران بودیم که بیشترین بارش از بورخانی سوادکوه حدود 10 میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از امروز تا روز دوشنبه جریانات مرطوب شمالی روی منطقه مستقر است که با عبور امواج تراز میانی همراهی دارد که انتظار داریم به‌تناوب شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد  و بارش‌های پراکنده به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب باشیم.

اسدی ادامه داد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با استقرار الگوی تابستانی انتظار داریم شاهد جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما باشیم.

وی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پایانی هفته با استقرار جریانات شمالی انتظار داریم شرایط برای بارندگی در آسمان مازندران مهیا شود که جزئیات بیشتر در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی24 ساعت آینده به‌صوت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول