اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جو پایدار در آذربایجان‌غربی تا اواسط هفته

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان، گفت: آخرین نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده آسمانی صاف طی امروز که در ساعات بعداز ظهر با وزش باد همراه خواهد شد و همچنین پایداری شرایط دمایی تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

جو پایدار در آذربایجان‌غربی تا اواسط هفته

مهدی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان، اظهار کرد: آخرین نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده آسمانی صاف طی امروز بوده که در ساعات بعداز ظهر با وزش باد همراه خواهد شد و همچنین پایداری شرایط دمایی تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

وی افزود: از فردا تا روز دوشنبه نیز با عبور امواج ناپایدار تراز میانی به ویژه در شمال استان  از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد همراه با رگبار پراکنده در این مناطق پیش‌بینی می‌شود و در دیگر مناطق استان پدیده خاصی تا اواسط هفته وجود ندارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی بیان کرد: ارومیه در گرمترین ساعات ۳۳ درجه بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات ۱۸ درجه بالای صفر را تجربه کرده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته گرمترین شهر استان بوکان با ۳۸ درجه بالای صفر و تکاب با ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بوده است.

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ن‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول