اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

فرهنگی: نکات تحلیلی بیانیه گام دوم در قالب مقالات پژوهشی و پایان‌نامه‌ به دانشگاهیان پیشنهاد شود

نماینده تبریز در مجلس در نشست « عدالت آموزشی» پیشنهاد داد تا مواردی که در بیانیه گام دوم جنبه تحلیلی دارد در قالب مقالات پژوهشی و پایان‌نامه‌ها به دانشگاهیان پیشنهاد شود.

فرهنگی: نکات تحلیلی بیانیه گام دوم در قالب مقالات پژوهشی و پایان‌نامه‌ به دانشگاهیان پیشنهاد شود

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ششمین جلسه از سلسله نشست‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با موضوع «عدالت آموزشی» و در ساختمان مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد با اشاره به برگزاری جلساتی درباره  بیانیه گام دوم در نهاد رهبری دانشگاه‌ها گفت: ‌پیشنهاد بنده این است که خلاصه‌ای از مواردی که در این جلسات تا کنون گفته شده به نمایندگان مجلس داده شود تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما چند محور اصلی در بیانیه داریم؛ یکی محور ابعاد تحلیلی است که مقام معظم رهبری از گذشته به اکنون و آینده تحلیلی را ارائه کرده‌اند.

این نماینده مجلس گفت: پیشنهادم این است که این موارد که جنبه تحلیلی دارد مورد بحث قرار گیرد و در قالب مقالات پژوهشی و پایان‌نامه‌ها پیشنهاد شود.

فرهنگی افزود: محور دیگر آن مسائلی است که نیاز به اقدامات اجرایی دارد، مانند استفاده از جوانان در مدیریت‌ها که البته منظور استفاده از افراد ناپخته و غیرمربوط و غیرمصلح در جایگاه‌های حساس نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول