اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کلاه‌برداری به بهانه استخدام در شرکت‌های جنوبی استان بوشهر

فرمانده انتظامي شهرستان دشتی گفت: این فرد از 18 سوژه مورد نظر خود مبالغی بین 20 الی 70 میلیون ریال دریافت کرده که مجموع این مبلغ به یک میلیارد ریال می‌رسد.

 کلاه‌برداری به بهانه استخدام در شرکت‌های جنوبی استان بوشهر

به گزارش فارس از شهرستان دشتی،  سرهنگ "جهانبخش صیادی" عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس و وصول اخباری توسط تعدادی از شهروندان علیه یک نفر به اتهام کلاهبرداری، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان دشتی تصریح کرد: با به دست آمدن اطلاعات بیشتر از این متهم و با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی، متهم در یک عملیات پلیسی در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد با سوءاستفاده از افراد بیکار و جویای شغل، به بهانه جذب و استخدام در شرکت‌های مستقر دریکی از شهرستان‌های جنوبی استان، اعلام داشته که به‌صورت تضمینی و با حقوق ماهیانه پنج میلیون تومان آنان را جذب شرکت‌ها می‌کند.


فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود:  این فرد از 18 سوژه مورد نظر خود مبالغی بین 20 الی 70 میلیون ریال دریافت کرده که مجموع این مبلغ به یک میلیارد ریال می‌رسد.


صیادی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده با توجه به وجود  مدارک و شواهد موجود ، متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول