اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صدور پروانه صید ماهی در مازندران

رئیس اداره حیات‌وحش محیط زیست مازندران گفت: صدور پروانه صید ماهی قزل‌آلا یا قلاب از رودخانه‌های هراز و بلده و همچنین صدور پروانه صید به جز ماهی‌های آزاد از ماه جاری آغاز شده است.

صدور پروانه صید ماهی در مازندران

کوروس ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: صدور پروانه صید ماهی قزل‌آلا از رودخانه‌های هراز و بلده از ماه جاری آغاز شده است.

وی افزود: اعتبار این پروانه یک روزه است به‌این معنا که هر روزی که فرد اقدام به دریافت پروانه کرد تا پایان همان روز اجازه صید دارد.

رئیس اداره حیات‌وحش محیط زیست مازندران اضافه کرد: صدور پروانه شکار برای ماهی‌های قزل‌آلا در رودخانه‌های هراز و بلده که از مرداد ماه امسال آغاز شده تا 20 شهریور ماه امسال ادامه دارد.

ربیعی بیان کرد: همچنین صدور پروانه برای سایر گونه‌های آبزیان غیر از آزاد ماهیان نیز در دستور کار قرار دارد که به مدت دو ماه اعتبار دارد.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند از تمامی واحدهای محیط زیست در سطح شهرهای استان اقدام به دریافت پروانه کنند.

رئیس اداره حیات‌وحش محیط زیست مازندران با اعلام اینکه صدور پروانه برای صید با قلاب ماهیگیری است، تصریح کرد: افراد بسیاری علاقه‌مند به این امر هستند که می‌توانند با دریافت مجوز نسبت به صید اقدام کنند.

ربیعی ادامه داد: صدور پروانه صید ماهی غیر از آزاد تا 20 دی ماه امسال ادامه خواهد داشت ولی موضوع مهم این است که تعداد صید مشخص شده است.

وی بیان کرد: همچنین تا فاصله 500 متر از مصب‌ها نیز اجازه فعالیت داده نمی‌شود و افراد باید پروانه را به همراه داشته باشند.

وی در پایان گفت: افرادی که اقدام به دریافت پروانه کردند لازم است این پروانه را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول