اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

راه‌اندازی مخازن ذخیره LPG پالایشگاه فاز ۱۹ پارس جنوبی

ذخیره‌سازی همزمان پروپان و بوتان در چهار مخزن پالایشگاه فاز ۱۹ پارس جنوبی توسط شرکت پتروپارس ایران کلید خورد.

راه‌اندازی مخازن ذخیره LPG پالایشگاه فاز ۱۹ پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پتروپارس؛ بعد از انجام مراحل خشک سازی و اکسیژن زدایی مخازن یاد شده، از سوم مرداد عملیات تزریق گاز به دو مخزن بوتان و از چهارم مرداد عملیات تزریق گاز به دو مخزن پروپان با موفقیت انجام شد.

در زمان افتتاح طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی مدیرعامل وقت شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: بر اساس سه شاخص مدیریت پروژه که عبارت است از زمان، کیفیت و هزینه، طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی موفق ترین طرح 35 ماهه شرکت ملی نفت ایران است.

بر اساس اعلام روابط عمومی پتروپارس، طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی اولین طرح بزرگ ملی است که بدون حضور شرکت های خارجی و با اتکا به توانمندی داخلی توسعه پیدا کرد و عملیات ساخت و راه اندازی مخازن گاز مایع نیز با دانش بومی نیروهای شرکت پتروپارس ایران (PPI) و شرکت بهره برداری و مدیریت پتروپارس (POMC) به ثمر نشست.

لازم به توضیح است با بهره برداری از این مخازن به ترتیب 70 هزار متر مکعب و 90 هزار متر مکعب به ظرفیت ذخیره سازی صادرات بوتان و پروپان کشور اضافه می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول