اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هر سال 78 هزار زن به شمار زنان «معتاد» آمریکا اضافه می‌شوند

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد هر سال 78 هزار زن به شمار زنان معتاد آمریکا اضافه می‌شوند و این در حالی است که دولت برای کاهش این آمار هیچ اقدامی را ترتیب نداده است.

 هر سال 78 هزار زن به شمار زنان «معتاد» آمریکا اضافه می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی آماری نشان می‌دهد هر سال ده‌ها هزار مادر جدید آمریکایی استعمال مواد مخدر را آغاز می‌کنند. 

براساس آمارها، حدود 2 درصد از هر 3 میلیون و 900 هزار زنی که هرسال مادر می‌شوند، مصرف مواد مخدر را شروع می‌کنند. 

این بررسی که توسط دانشمندان دانشگاه میشیگان صورت گرفته به خوبی نشان می‌دهد نرخ اعتیاد میان مادران جوان افزایش یافته است؛ علاوه بر مواد مخدر آمار استعمال دخانیات و مصرف الکل نیز میان آنها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. 

داده‌های موجود همچنین حکایت از‌ آن دارد، هر سال 78 هزار زن به شمار زنان معتاد آمریکا اضافه می‌شوند و این در حالی است که دولت برای کاهش این آمار هیچ اقداماتی را ترتیب نداده است.

محققان دانشگاه میشیگان با بررسی 300 هزار زن که از سال 2008 تا 2016 نوزادانی را به دنیا آورده‌اند، به این آمار دست یافته‌اند و نتایج پژوهش خود را در مجله معتبر  JAMA Network Open منتشر کرده‌اند. 

بررسی کارشناسان نشان داد، زنان باردار طی این دوره از داروهایی استفاده می‌کنند که بسیار اعتیادآور است و پس از تمام شدن دوره بارداری 2 درصد این زنان مصرف داروهای تجویزی را ادامه می‌دهند و درنهایت «معتاد» می‌شوند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول