اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

«موازی‌کاری» مانع از خدمات‌رسانی مناسب به مناطق محروم است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: موازی‌کاری و عدم هماهنگی بین برخی نهادها باعث شده است که در برخی از مناطق، بخشی از خدمات بیش از نیاز موجود بین اهالی تقسیم‌شده باشد، درحالی‌که روستاهای دیگری از این خدمات بی‌بهره هستند.

«موازی‌کاری» مانع از خدمات‌رسانی مناسب به مناطق محروم  است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار رزمجو پییش از ظهر امروز در نشست هماهنگی ارائه خدمات دستگاه های اجرایی در مناطق محروم استان بوشهر، اظهار داشت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توجه و نگاه ویژه‌ای به مستضعفین در سراسر کشور شده است که این توجه و خدمات قابل قیاس با قبل انقلاب نیست.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) ابراز داشت: امروزه نهادهای مختلفی هستند که به مردم مناطق محروم خدمات مختلف ارائه می‌دهند اما گاهی شاهد هستیم که خدمات به‌طور منسجم و هدفمند توزیع نمی‌شود و موازی‌کاری خدمات‌دهی بین نهادهای متولی در یک نقطه خاص وجود دارد.

رزمجو تصریح کرد: موازی‌کاری و عدم هماهنگی بین برخی نهادها باعث شده است که در برخی از مناطق، بخشی از خدمات بیش از نیاز موجود بین اهالی تقسیم‌شده باشد، در حالی‌ که روستاهای دیگری از این خدمات بی‌بهره هستند.

وی بابیان اینکه بسیج سازندگی بهترین بستر سازماندهی‌شده برای اعزام گروه‌های جهادی و خدمات به مناطق محروم است، گفت: در دورافتاده‌ترین مناطق محروم استان هم پایگاه‌های فعال بسیج وجود دارد و بر همین اساس، دقیق‌ترین ارزیابی‌ها و نیازسنجی‌ها در اقصی نقاط استان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر هدف از این نشست را هدفمند کردن خدمات در مناطق محروم بیان کرد و گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی با هماهنگی‌های قبلی، نسبت به خدمات‌دهی به مناطق محروم به‌ویژه در جنوب استان بوشهر اقدام کنند تا در آینده شاهد موازی کاری از سوی هیچ دستگاه و نهادی در استان بوشهر نباشیم.

به گزارش فارس، این نشست که در سپاه امام صادق(ع) برگزار شد،  رؤسا و نماینده‌های بانک‌های مهر اقتصاد، انصار و همچنین سازمان بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، دفتر آستان قدس رضوی، بنیاد برکت و قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول