اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه «امام حکیم» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه امام حکیم به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) خبر داد.

برنامه «امام حکیم» از رادیو معارف پخش می‌شود

سیداحمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار کرد: برنامه جواد الائمه به این مناسبت تولید شده که روز پنجشنبه 10 مرداد ماه از ساعت 21:30 تا 23 از این رسانه پخش می‌شود که آشنایی فرهنگی مخاطبان با سیره امام جواد(ع) و بیان و بررسی مناظرات علمی این امام بزرگوار در این برنامه پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امام جواد(ع) مبتکر بحث آزاد دینی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری از جمله محورهای موضوعی این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف علت پیدایش مناظرات در عصر امام جواد(ع)، آثار و برکات انجام مناظرات امام جواد(ع)، بررسی برخی از مناظرات امام جواد(ع) مانند مناظره با ابن ابی‌داود و یحیی و مناظره با قاضی القضات معتصم و بهره‌گیری برای زندگی امروز مخاطبان را از دیگر محورهای این برنامه ذکر کرد.

وی به بخش‌های مختلف این برنامه اشاره کرد و افزود: متن، کلام بزرگان، گزارش تولیدی و مداحی در بخش‌های مختلف این برنامه ارائه می‌شود.

محمودی تصریح کرد: محمد حسین‌پور به عنوان تهیه‌کننده، محمد جواد محمدی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام سید بهاءالدین ضیایی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.

وی از پخش برنامه امام حکیم در روز شهادت امام جواد(ع) خبر داد و افزود: این برنامه روز جمعه 11 مرداد ماه از ساعت 8:30 تا9:30  از این رسانه پخش می‌شود و افزایش سطح آگاهی مخاطب از شخصیت حضرت امام جواد(ع) و آگاهی از اندیشه‌ها و عملکرد امام در سبک زندگی را پیگیری می‌کند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف خاطرنشان کرد: مقدماتی در اعطای امامت در خردسالی و مستندات قرآنی و شهادت این امام بزرگوار از جمله موضوعات محوری این برنامه است.

وی یادآور شد: روایتی مشهور از امام جواد(ع) درباره نصیحت‌پذیری و آثار و نتایج آن با توجه به روایت دوم در بخشی دیگر از برنامه بیان و شرح داده می‌شود.

محمودی عنوان کرد: سید ابوالقاسم غضنفری، تهیه‌کننده و رضا حبیبی، مجری این برنامه بوده و حجت‌الاسلام علی شاهعلی زاده و دکتر علیرضا هزار کارشناسی این برنامه را عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/78003*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول