اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حفظ شأن و جایگاه مسؤولیت با احترام به قانون

فرماندار اقلید بر لزوم احترام مسؤولان به قانون در راستای حفظ شأن و جایگاه مسؤولیت‌شان تأکید کرد و گفت: حفظ جایگاه ها، به احترام مجریان به قانون بستگی دارد.

حفظ شأن و جایگاه مسؤولیت با احترام به قانون

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، خلیل بزرگی صبح امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی شوراهای اسلامی شهر و شهرداران این شهرستان که با حضور امام‌جمعه، رئیس دادگستری، دادستان و بخشدار مرکزی و به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی این شهر در کانون تفکر و نوآوری تخصصی شهرداری برگزار شد از عدم حضور به‌موقع مدعوین این جلسه انتقاد کرد و گفت: شأن و جایگاه مجریان قانون با احترام خودشان به قوانین حفظ شده و ارتقا می‌یابد.

وی برگزاری جلسات هم‌اندیشی را لازم و ضروری خواند و بر لزوم جمع‌بندی نظرات و ایده‌ها و عدم موازی کاری تأکید کرد.

فرماندار اقلید با بیان اینکه مشکلاتی در شهرستان در زمینه‌هایی چون بهداشت، درمان، معماری و...ممکن است وجود داشته باشد، تصریح کرد: این مشکلات طی امروز و دیروز به وجود نیامده بلکه مربوط به سال‌های مختلف است که باید با هم‌اندیشی و کمک و همت، برطرف کنیم.

بزرگی با تأکید بر اینکه برای ما اقلید و سرحد و... فرقی ندارد و همه نیز باید با چنین فکری به دنبال پیشرفت شهرستان باشند، عنوان کرد: باید منطقه‌ای و بزرگ فکر کنیم.

لزوم همت در ساماندهی رودخانه‌های اقلید

در ادامه شهردار اقلید به برخی از مسائل و مشکلات شهر اقلید در زمینه‌های مختلف ازجمله معضل سگ‌های ولگرد، عدم گرفتن استعلام از شهرداری در صدور پروانه کسب، عدم امنیت و زیبایی ورودی‌های شهر و.... اشاره کرد و گفت: مهم نیست مسائل از زبان چه کسی بیان می‌شود، بلکه باید با وحدت رویه به دنبال رفع آن‌ها بود.

اکبر مسعودی عنوان داشت: اگر دو مشکل از مشکلات موجود حل شود بهتر از این است که تنها به بیان مشکلات اکتفا شود ازاین‌رو باید با تعامل و همکاری در راستای رفع مشکلات قدم مؤثر برداشته شود.

وی تصریح کرد: هیچ‌کس برای خودش مسائل را عنوان نمی‌کند بلکه برای مردم و به خاطر رفاه و رضایت آن‌هاست.

لزوم حمایت قانونی از شهرداری در اجرای مصوبات کمیسیون ماده 77 و 100 و ضمانت اجرایی آن، استعلام از شهرداری درزمینهٔ صدور مجوز ساخت‌وسازها در محدوده شهر و...از دیگر مسائلی بود که شهردار اقلید به آن‌ها اشاره کرد و گفت: مسئله رودخانه شهر اقلید خطری جدی است که شهر را تهدید می‌کند و با توجه به سیل ابتدای سال جاری و سست شدن آن، با نخستین بارش ممکن است خسارات بسیاری به بار آورد.

وی عزم همگانی و همکاری ادارات را در ساماندهی رودخانه‌های شهر ضروری و حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: ستاد بحران باید در این موضوع ورود جدی نماید.

مسعودی در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم وحدت و هم‌صدایی مسؤولان و پیگیری‌های مداوم خاطرنشان کرد: با خرد جمعی و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و پتانسیل افراد کارآمد و صاحب‌نظر می‌توان قدم‌های خوبی در راستای پیشرفت شهر و شهرستان برداشت.

به گزارش فارس، این جلسه با بیان مسائل و مشکلات شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای اقلید، دژکرد، سده و حسن‌آباد و هم‌اندیشی بین شرکت‌کنندگان در جلسه ادامه یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول