اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهسازی و بازسازی 500 واحد مسکونی سیل‎زده گمیشان توسط سپاه گیلان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان گفت: بهسازی و بازسازی 500 واحد مسکونی سیل‎زده گمیشان به سپاه گیلان واگذار شده است که 350 واحد مسکونی تعمیراتی و 150 واحد احداثی است.

بهسازی و بازسازی 500 واحد مسکونی سیل‎زده گمیشان توسط سپاه گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد ابراهیمی صبح امروز در نشست هم‎اندیشی اصحاب رسانه استان گیلان و مازندران اظهار کرد: در روزهای نخست سال جدید شاهد وقوع سیل بودیم که بسیج سازندگی بلافاصله بعد از سیل برای کمک به مردم سیل‎زده وارد صحنه شد.

وی ادامه داد: سپاه گیلان در مرحله نخست برای کمک به سیل‎زدگان وارد استان مازندران شد و حدود یک ماه در منطقه مازندران برای کمک‎رسانی به مردم سیل‎زده این استان مستقر بود و خدمت بسیار خوبی در آنجا صورت گرفت و حدود 5 میلیارد تومان از کمک‎های مردمی و لجستیکی ما آنجا مستقر شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه با وقوع سیل در گلستان معین این استان شدیم و حدود دو ماه است که در منطقه گمیشان مستقر هستیم، یادآور شد: بهسازی و بازسازی 500 واحد مسکونی سیل‎زده گمیشان به سپاه گیلان واگذار شده است که 350 واحد مسکونی تعمیراتی و 150 واحد احداثی است.

ابراهیمی تصریح کرد: تاکنون بهسازی 100 واحد مسکونی را با کمک مردم و گروه‎های جهادی به اتمام رساندیم و مابقی واحدها در حال انجام است و تلاش می‎کنیم تا قبل از پاییز واحدهای تعمیراتی را تمام کنیم.

وی متذکر شد: اقدامات لازم برای ساخت 60 واحد مسکونی سیل‎زده را آغاز کردیم و مصالح آن را خریداری کردیم و تا 15 مردادماه جاری هر پروانه‎ای که از ساخت 150 واحد مسکونی صادر شود عملیات اجرایی آن آغاز می‎شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان با تأکید بر اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی همه دستگاه‎های اجرایی باید کنار یکدیگر قرار بگیرند، اذعان کرد: تمام افرادی که منازل مسکونی آنها بازسازی و بهسازی می‎کنیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، همچنین تمام واحدهای مسکونی سیل‎زده اهل تسنن هستند که نشان می‎دهند شیعه و سنی در کنار هم هستند و زیر سایه رهبری حکیمانه امام خامنه‎ای (مدظله‎العالی) و جمهوری اسلامی ایران انجام وظیفه می‎کنیم.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول