اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم تلاش مسؤولان برای جلب اعتماد عمومی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسؤولان باید تلاش کنند تا اعتماد عمومی مردم که از مهم‌ترین سرمایه‌های جمهوری اسلامی است را افزایش دهند.

لزوم تلاش مسؤولان برای جلب اعتماد عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز آئین تجلیل از یاوران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با حضور قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در  سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد که در این آئین از فعالان کارگروه‌های ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آمد.

جعفر مردانی در این آئین با بیان اینکه سال 1397 سالی پُر از فراز و نشیب برای جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: در این سال با خروج آمریکا از برجام شاهد تشدید توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای ایجاد نارضایتی در بین اقشار مختلف مردم بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دشمن در تلاش بود تا از حضور پررنگ مردم در جشن‌های گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی جلوگیری کند، اما مردم خود صاحب این انقلاب هستند و در تمامی برهه‌ها دشمن را با حضور پرشور خود ناامید می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال 1398، خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است بار دیگر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کند و یا حضور حماسی مردم را کمرنگ جلوه دهد.

مردم کشور ما بارها ثابت کرده‌اند که پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند

مردانی اضافه کرد: مردم کشور ما بارها ثابت کرده‌اند که پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند، مسؤولان نیز باید تلاش کنند تا اعتماد عمومی مردم که از مهم‌ترین سرمایه‌های جمهوری اسلامی است را افزایش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا انتخاباتی در شأن جمهوری اسلامی بر اساس ارکان قانون‌گرایی برگزار شود.

علی گرجی در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی از روند اقدامات ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، گفت: مناسبت‌های انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای برگزاری برنامه‌های اثربخش برگرفته از معارف اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در مراسمات و مناسبت‌های انقلاب اسلامی مواضع مردم به‌طور صریح بیان می‌شود؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالت سیاست‌گذاری، مدیریت و برگزاری این مناسبت‌ها را بر عهده دارد.

اجرای نزدیک به به 5 هزار برنامه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر حول چهار محور اجرا شد، خاطرنشان کرد: نزدیک به 5 هزار برنامه به همین مناسبت در چهارمحال و بختیاری اجرا و همچنین راهپیمایی 22 بهمن در 243 نقطه از استان برگزار شد.

گرجی در پایان از برگزاری 600 نمایشگاه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود:  700 سخنران در سال 1397 در برنامه‌ها و همایش‌های ملی و مذهبی به ترسیم انقلاب اسلامی پرداختند.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول