اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

سهم 43 میلیارد تومانی دهلران از بودجه 98 استان/اعتبارات عمرانی دهلران 26 درصد افزایش یافت

فرماندار دهلران از اختصاص 434 میلیارد ریال اعتبار در کمیته توسعه و برنامه ریزی استان ایلام به شهرستان دهلران خبر داد.

سهم 43 میلیارد تومانی دهلران از بودجه 98 استان/اعتبارات عمرانی دهلران 26 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دهلران به ریاست فرماندار و با حضور مسوولین شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری دهلران برگزار شد.

مجید عسگری فرماندار شهرستان دهلران در این نشست با گرامیداشت سالروز اولین نماز جمعه کشور، از افزایش 26 درصدی اعتبار شهرستان دهلران در بودجه سال 98 نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در کمیته توسعه و برنامه ریزی استان ایلام امسال مبلغ 433 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان دهلران اختصاص پیدا کرد. 

وی افزود: این میزان اعتبار  از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای، سه درصد نفت و توازن منطقه‌ای به شهرستان دهلران اختصاص یافته است.

فرماندار دهلران با اشاره به شاخص هایی همچون جمعیت و وسعت در توزیع اعتبارات تصریح کرد: این اعتبار در ۳۲ فصل و ۷۲ برنامه توزیع شده است.

عسگری با بیان اینکه این شهرستان بعد از مرکز استان رتبه دوم در تخصیص اعتبارات استانی را دارد اضافه کرد: بودجه و اعتبارات سال‌جاری با محوریت ممنوعیت شروع پروژه‌های جدید بسته شده است.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود مدیران شهرستان اهتمام جدی نسبت به پیگیری سهم اعتبارات شهرستان و موافقتنامه‌ها از طریق ادارات کل مربوطه خود داشته باشند.

فرماندار دهلران خاطر نشان ساخت: با توجه به قانون جامع حمایت از معلولان، مدیران شهرستانی بایستی اعتبارات ردیف تعمیر و تجهیز ادارات را با اولویت تسهیل در تردد معلولین و جانبازان هزینه کنند.

انتهای خبر/970810

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول