اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شرایط پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی قم اعلام شد

رئیس دانشکده علوم قرآنی قم شرایط پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی جدید را در این مرکز آموزشی اعلام کرد.

شرایط پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی قم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مهدی داوری با بیان اینکه دانشکده علوم قرآنی قم از میان خواهران و برادران علاقمند به تحصیل در رشته علوم و قرآن و حدیث مقطع کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند اظهار کرد: پذیرش از طریق کنکور سراسری برای دوره روزانه و بدون کنکور، صرفاً با سوابق تحصیلی در نوبت دوم صورت می‌گیرد.

وی افزود: شرایط ثبت نام در این دانشکده داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی قم با بیان اینکه زمان ثبت نام این دانشکده دهه سوم مرداد ماه خواهد بود گفت: ثبت‌نام بر اساس ضوابط دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: دانشکده علوم قرآنی قم در سال 1372 تاسیس شده و از بدو تاسیس در مقطع کارشناسی اقدام به پذیرش و تربیت دانشجو کرده است.

داوری با بیان اینکه رشته‌ها‌ی تربیت معلم قرآن، تفسیر قرآن مجید، علوم قرآنی، علوم قرآن و حدیث و نیز تفسیر تطبیقی در این دانشکده تدریس می‌شوند گفت: مقطع کارشناسی ارشد در این دانشکده از سال 1384 با پذیرش دانشجو در دو رشته‌ تفسیر قرآن و علوم قرآنی راه‌اندازی شده و از سال 1394 در رشته علوم قرآن و حدیث نیز پذیرش دانشجو صورت گرفته است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی قم خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مقطع دکتری نیز در سال 1391 با پذیرش دانشجو در رشته تفسیر تطبیقی قرآن کریم انجام شد.

وی ادامه داد: از جمله امتیازهای دانشکده علوم قرآنی قم می‌توان به فضای معنوی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، بهره‌گیری از ظرفیت حوزه علمیه و اساتید آن، برگزاری دوره دکتری صرفا در دانشکده قم، مجاورت با دفتر مرکزی دانشگاه و اساتید برجسته هیأت علمی اشاره کرد.

داوری تصریح کرد: علاقمندان برای تحصیل در این دانشکده می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن 3-7780150-025 (شماره های داخلی 114 و 115) و یا شماره همراه 09221527363 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2258

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول