اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز فرآیند اصلاح دو جاده پرخطر قشم

فرماندار قشم از آغاز عملیات اصلاح دو جاده پرخطر این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات اصلاح جاده سوزا-رمکان از امروز و مسیر رمکان-زیرانگ نیز در روزهای آتی آغاز می‌شود.

آغاز فرآیند اصلاح دو جاده پرخطر قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دو مسیر پر مخاطره این شهرستان اظهار داشت: طی این بازدید مقرر شد عملیات اجرایی اصلاح جاده سوزا-رمکان با دپوی خاک توسط شهرداری سوزا از امروز آغاز شود.

وی با بیان اینکه جهت رفع خطرات ۹ کیلومتر از این جاده تعریض می‌شود، افزود: تجهیزات مورد نیاز همچون کامیون، گریدر، ماشین آب‌پاش و لودر توسط اداره شهرستان تامین می‌شود.

فرماندار قشم بیان کرد: انجام روکش آسفالت، نصب علائم راهنمایی رانندگی و پَد خاکی از دیگر تعهدات اداره راه برای اصلاح این مسیر است.

نصری ادامه داد: جاده رمکان-زیرانگ یکی دیگر از مسیرهای حادثه‌ساز شهرستان است که با مشارکت خیرین، اداره راه و دهیاری این دو روستا فرآیند اصلاح آن در روزهای آتی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه برای رفع خطرات احتمالی این جاده به طول سه کیلومتر دوبانده خواهد شد، اضافه کرد: اقدامات لازم جهت جابجایی چند تیر برق و استعلامات مربوطه در خصوص فیبر نوری و لوله‌کشی گاز توسط بخشداری و دهیاری‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول