اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

«فصل بذرپاشی» راهنمای تعلیم و تربیت صحیح برای والدین و جامعه

پژوهشگر حوزه فرهنگ و تربیت، گفت: کتاب «فصل بذرپاشی» راهنمای مطلوب برای والدین و جامعه در راستای تعلیم و تربیت صحیح است.

«فصل بذرپاشی» راهنمای تعلیم و تربیت صحیح برای والدین و جامعه

مسعود پارسافر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در یزد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب فرصت کم نظیری برای نقش آفرینی در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همزمان با خوانش و فهم دقیق بیانیه گام دوم انقلاب، باید درک عمیقی از الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت داشت و هوشمندانه به سوی تحقق بیانیه گام دوم حرکت کرد.

پژوهشگر حوزه فرهنگ و تربیت خاطرنشان کرد: پر واضح است که امروز تمدن رو به زوال آمریکایی در باتلاقی که خودش درست کرده، گیر افتاده و در حال دست و پا زدن است و جالب اینجاست که هنوز هم دست از خوی شیطانی‌اش بر نمی‌دارد و با همان نسخه‌هایی که خودش را نابود کرده قصد دارد بشریت را نیز با خود در این باتلاق فروکشد که یکی از این نسخه‌ها را می‌توان سند ننگین 2030 دانست که در کشورهای اسلامی ترویج می‌کند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ فقها و علمای شیعه درصدد بوده‌اند تا با بهره گیری از آیات و روایات، مسائل روزمره زندگی مردم را حل کنند افزود: امروز نیز رهبر انقلاب به عنوان عالمی بصیر و جامع نگر، مسیری را برای تحقق تمدن اسلامی ترسیم کرده‌اند که از ارکان این مسیر تربیت نیرو و کادر سازی برای نظام و انقلاب است.

پارسافر به نقش اثرگذار فعالان فرهنگی تربیتی در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره کرد و اذعان داشت: لازم است فعالان فرهنگی تربیتی بیانات امام و آقا را ببینند تا راهبردها و حتی راهکارهایی که امامین انقلاب ترسیم کرده‌اند را سرلوحه فعالیتشان قرار دهند.

مدیر سابق پژوهشکده تربیتی نسل سلمان به کتاب «فصل بذرپاشی» که گزیده‌ای از منویات رهبر معظم انقلاب است اشاره کرد و گفت: در این کتاب منویات امام خامنه‌ای در مسئله تعلیم و تربیت جمع آوری شده که می‌تواند راهنمای خوبی برای والدین و فعالین این عرصه باشد که بتوانند به سمت زندگی و جامعه متعالی حرکت کنند.

*متن کتاب «فصل بذرپاشی» را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول