اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سناتورها نامزد معاونت رئیس ستاد ارتش آمریکا را به آزار جنسی متهم کردند

در جلسه تایید صلاحیت ژنرال هایتن، نامزد معاونت رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، موضوع آزار جنسی وی به یکی از سرهنگ‌های ارتش مورد بررسی قرار گرفت.

سناتورها  نامزد معاونت رئیس ستاد ارتش آمریکا را به آزار جنسی متهم کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ژنرال «جان هایتن»، نامزد تصدی پست معاونت رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در جلسه تایید صلاحیت خود در کمیته نیروهای مسلح سنا، اتهام آزار جنسی مطرح شده علیه خود را رد کرد.

وی افزود: «تمامی ادعاها غلط بوده و آنها قطعا غیر صحیح هستند.»

«کاترین اسپلتستوسر» سرهنگ ارتش آمریکا چند روز پیش در یک مصاحبه عمومی، تأکید کرد که ژنرال جان هایتن وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.(جزئیات بیشتر)

اسپلتستوسر گفته است که در سال 2017 و پس از مجمع سالانه دفاع ملی ریگان در کالیفرنیا در هتل محل اقامت، مورد آزار هایتن، که رئیس وی بوده قرار گرفته است.

 


«کاترین اسپلتستوسر» سرهنگ ارتش آمریکا

 

در ماه آوریل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ژنرال هایتن را به عنوان نامزد تصدی پست معاونت ستاد مشترک ارتش آمریکا معرفی کرده است. در صورتی که وی توسط کنگره مورد تایید قرار بگیرد، نفر دوم ارتش آمریکا خواهد بود و در روند نظارت بر عملکرد 1.2 میلیون نظامی آمریکایی در این کشور و در سرتاسر جهان مشارکت خواهد داشت.

حامیان قربانیان آزارهای جنسی اخیرا انتقادها از پنتاگون را افزایش داده و اعلام کردند که پنتاگون حمایت کافی از سرهنگ اسپلتستوسر که سابقه 28 سال خدمت در ارتش را داشته و دو بار به عراق و دو بار نیز به افغانستان اعزام شده، انجام نداده است.

سرهنگ کریستنسن، که بازنشسته نیروی هوایی آمریکا است و رئیس موسسه حمایت از قربانیان آزارهای جنسی در ارتش است، می‌گوید که پس از سال‌ها انتقاد عمومی از وزارت دفاع در نحوه تعامل با پرونده‌های آزار جنسی، پرونده ژنرال هایتن بار دیگر نشان داد که پنتاگون هنوز مسیر صحیح را در این باره پیدا نکرده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول