اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایمن‌سازی محور دامغان- جندق

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از ایمن‌سازی بناهای فنی تعریض‌شده در محور دامغان-معلمان- جندق خبر داد.

ایمن‌سازی محور دامغان- جندق

محمدرضا عرب‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ابنیه فنی راه‌ها از قسمت‌های مهم و مؤثر در ایمنی جاده‌ها محسوب می‌شوند و بر این اساس، به‌منظور کنترل میزان خسارت تصادفات و جلوگیری از صدمات باید اقدامات جدی و مؤثری را نسبت به ایمنی ابنیه فنی صورت داد.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهم کارشناسان حوزه راهداری، بازرسی فنی و مداوم ابنیه فنی واقع در جاده‌ها و نگهداری بهینه از این سازه‌ها برای حصول اطمینان از ایمنی سازه‌ای آن‌هاست.

عرب‌احمدی افزود: بدین منظور، ایمن‌سازی 25 دهنه پل در محور دامغان- معلمان- جندق که قبلاً تعریض شده بود، با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دامغان تکمیل شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها از حساسیت زیادی برخوردار بوده و عدم توجه به ایمن‌سازی و نگهداری آن خسارات زیادی در پی خواهد داشت.

وی گفت: بهسازی و نگهداری ایمنی پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها در اولویت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان است.

انتهای پیام /75030/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول