اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

واکنش تشکل‌های دانشجویی شهرکرد به حواشی اخیر/ اجازه نمی‌دهیم دانشگاه‌ها میزبان پارتی‌ها شوند

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهرکرد در واکنش به حواشی به وجود آمده در جشنواره ورزشی دانشگاه علمی کاربردی و خطاب به مسؤولان و مردم بیانیه‌ای صادر کردند.

واکنش تشکل‌های دانشجویی شهرکرد به حواشی اخیر/ اجازه نمی‌دهیم دانشگاه‌ها میزبان پارتی‌ها شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در هفته جاری جشنواره ورزشی دانشجویان علمی کاربردی سراسر کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این جشنواره که در دانشگاه شهرکرد برگزار شده بود با حواشی از جمله اختلاط، پخش موسیقی‌های غیرمتعارف، اجرای رقص و ... همراه بود که متاسفانه قسمت‌هایی از این برنامه توسط صداوسیمای مرکز استان به صورت زنده پخش شد.

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهرکرد در واکنش به این حواشی و خطاب به مسؤولان و مردم بیانیه‌ای صادر کردند، متن این بیانیه در زیر آمده است:

«برگزاری کنسرت در دانشگاه و اردوهای مختلط به بهانه‌ی نشاط بخشی به دانشگاه، جزو غلط‌ترین کارهاست. هدف دشمنان داخلی و خارجی از ترویج این افکار، جلوگیری از تربیت جوانان مومن و انقلابی است». مقام معظم رهبری

دانشگاهی که قرار بود مبدا تحولات جامعه و معیار فرهنگ مملکت باشد امروز با سوءتدبیر انجام گرفته از سوی برخی مسؤولین دانشگاه و همچنین عدم مطالبه‌ی بندهای قرار داد در راستای حفظ شان دانشجو و دانشگاه و فقط توجه کردن به در آمدزایی از دانشگاه منجر به تبدیل شدن این نهاد فرهنگی به تالار عروسی و محفلی برای برگزاری پارتی‌های شبانه برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شده است.

سؤال ما از ریاست دانشگاه علمی کاربردی این است که آیا دغدغه شما رشد علمی دانشجویان علمی کاربردی و محرومیت‌زدایی در بخش رفاهی این دانشگاه است و یا ترویج ولنگاری فرهنگی به اسم ترویج فرهنگ استان؟

آیا بودجه‌های فرهنگی در دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور این قدر سرریز شده است که چند میلیون‌ها تومان را صرف برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها می‌کنید؟

مدیر حراست این دانشگاه، که مسؤولیت برقراری نظم و حفظ شئونات اسلامی را در این برنامه داشته چگونه پاسخگوی این چنین برنامه‌ای خواهد بود؟

اگر مسؤولین دانشگاه علمی کاربردی دغدغه‌ی فرهنگی ندارند با صدای رسا می‌گوییم که دانشگاه شهرکرد محلی برای خدشه‌دار کردن چهره فرهنگی دانشگاه شهرکرد توسط شما و امثال آن مجری معروف شده در برنامه‌های شهدا، که گاهی مداحی و مرثیه‌سرایی می‌کند و گاهی میانه‌داری مراسمات ابتذال را، نیست.

از صدا و سیمای استان به عنوان یک نهاد انقلابی گلایه‌مندیم که چرا با وجود محرز بودن استفتاء از مقام معظم رهبری در خصوص حرام بودن رقص مردان همچنان اصرار بر ترویج و پخش زنده‌ی این مراسمات در سطح استان و حتی ملی را دارند؟

از نماینده‌ی ولی فقیه در استان به عنوان اصلی‌ترین متولی فرهنگ و فردی دغدغه‌مند نسبت به مسائل فرهنگی خواستاریم که مطالبات امت حزب الله در دانشگاه را با جدیت از مسؤولین امر پیگیری و با خاطیان برخورد لازم را داشته باشند چرا که آقایان از نشاط بخشیدن به دانشگاه فقط برگزاری کنسرت و پخش موسیقی تهییج‌کننده را یاد گرفته‌اند و این امر دقیقا خلاف منویات مقام معظم رهبری است.

و منکم الیه راجعون

بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد/ بسیج کارمندان دانشگاه شهرکرد/ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد/ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول