اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

روحانیون تشیع در امدادرسانی سیل گمیشان پیشگام بودند/ تقدیر از سازندگی سپاه قدس گیلان

نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان با تقدیر از سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: سیل گلستان تبلور عملی وحدت شیعه و سنی بود به‌طوری‌که روحانیون تشیع در امدادرسانی سیل گمیشان پیشگام بودند.

روحانیون تشیع در امدادرسانی سیل گمیشان پیشگام بودند/ تقدیر از سازندگی سپاه قدس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام حاج امان گلدی حنفی ظهر امروز در نشست ستاد بازسازی سپاه قدس استان گیلان در مناطق سیل‌زده گمیشان گلستان اظهار کرد: سپاه و بسیج پیشگامان خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده گمیشان هستند.

وی با بیان اینکه از روزهای ابتدایی سیل، شاهد خدمات سپاه و بسیج گیلان در مناطق سیل‌زده گمیشان گلستان هستیم، افزود: از طرف روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و مردم اهل سنت گمیشان از خدمات سپاه و بسیج تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه خواجه نفس گمیشان با اشاره به حضور روحانیون تشیع گیلانی در روزهای ابتدایی سیل گفت: روحانیون شیعه طوری برای نجات و خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کردند که گویی خانواده خودشان در سیل گرفتارشده و ما چیزی جز ایثار و فداکاری و محبت ندیدیم و قدردان زحماتشان هستیم.

حنفی با بیان اینکه سپاه قدس گیلان 350 واحد مسکونی در گمیشان گلستان را بازسازی می‌کند، تصریح کرد: سپاه قدس گیلان ساخت 150 واحد مسکونی را نیز متعهد شده که روند اجرای این 500 پروژه به‌سرعت در حال اجراست و 100 واحد تعمیری نیز تکمیل و به مردم اهل سنت گمیشان تحویل داده‌شده است.

به گفته وی، سیل گلستان تبلور عملی وحدت شیعه و سنی بود به‌طوری‌که روحانیون تشیع در امدادرسانی سیل گمیشان پیشگام بودند و جهان اسلام باید به این وحدت عملی افتخار کرده و الگویی عملی برای مسلمانان است.

نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان با تقدیر از کسانی که با سیل زدگان همدلی و همراهی کردند، گفت: از حضور میدانی روحانیون شیعه و سنی گیلان تشکر می‌کنیم که تا به امروز ما را تنها نگذاشتند و به‌صورت مستمر در منطقه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی حضور می‌یابند.

به گزارش فارس، قرارگاه بازسازی سپاه قدس استان گیلان در مناطق سیل‌زده گمیشان گلستان و در منطقه خواجه نفس مستقر شده و از فروردین 98 تاکنون در حوزه امدادی، عمرانی و خدماتی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/84008/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول