اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به تعمیر مدارس عسلویه کمک کنند

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: بخشداران ،دهیاران و شهرداران برای رفع مشکلات نگه‌داری و تعمیر مدارس کمک کنند.

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به تعمیر مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، عبدالنبی یوسفی عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه خواستار نگاه نو و سیستمی به کیفیت در آموزش و پرورش شهرستان شد و اظهار داشت: آموزش و پرورش از ارکان نظام است و اگر در این نهاد هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است و زیرساخت‌های آموزش و پرورش به اصلاح و به‌روز رسانی نیاز دارد.

فرماندار شهرستان عسلویه به کیفیت‌بخشی فعالیت‌های آموزشی اشاره کرد و افزود: فرزندان عسلویه مستعد هستند و باید کاری کنیم در میدان رقابت از جاهای دیگر عقب نمانند و نیروی کیفی تربیت کنیم که در آزمون‌ها حقی از آنها تضییع نشود.

وی با بیان اینکه باید تدابیر لازم در خصوص بازگشایی مطلوب مدارس  اندیشیده شود، ادامه داد: در این راستا نگاه مدیریتی داشته باشیم و گروه نظارتی در آموزش و پرورش تشکیل شود و موانع و مشکلات را بررسی و راهکار لازم ارائه دهند. پروژه مهر مخصوص اول مهر نیست باید محیط را با نشاط کنیم تا اشتیاق دانش‌آموزان به مدرسه بیشتر شود.

یوسفی خواستار مساعدت بخشداران ،دهیاران و شهرداران در راستای رفع مشکلات نگه‌داری و تعمیر مدارس شد و افزود:  تعاونی دهیاران با نگاه حمایتی در بحث حمل و نقل و جابه‌جایی دانش‌آموزان در طرح روستامرکزی مشارکت کند و از  ظرفیت اولیاء هم استفاده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول