اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

بزرگ‌ترین سرویس دهندگان کلود جهان مشخص شدند

صرف هزینه توسط شرکت های تجاری برای استفاده از خدمات کلود روز به روز در حال افزایش است و یافته های موسسه تحقیقاتی آی دی سی از کنترل این بازار توسط 5 سرویس دهنده برتر خبر می‌دهد.

بزرگ‌ترین سرویس دهندگان کلود جهان مشخص شدند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، یافته های آی دی سی نشان می دهد در سال 2018 میلادی 46.3 درصد از بازار خدمات کلود در اختیار 5 سرویس دهنده برتر بوده است.

بر همین اساس 35 درصد از کل مبالغ صرف شده در بازار خدمات کلود نیز به این 5 شرکت برتر اختصاص یافته است. همچنین 63 درصد از کل هزینه های صرف شده برای دریافت خدمات این 5 شرکت در دو حوزه خدمات زیرساختی و خدمات پلاتفورمی هزینه شده است.

بررسی های موسسه آی دی سی نشان می دهد ارزش این بازار در سال 2018 با رشد 27.4 درصدی به 183 میلیارد دلار افزایش یافته که در نوع خود بی نظیر است.

در میان شرکت های ارائه دهنده خدمات کلود آمازون، مایکروسافت و گوگل سه شرکت برتر با بیشترین درآمد محسوب می شوند و سیلزفورس، اوراکل، ورک دی و اس ای پی نیز در رتبه های بعدی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول