اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

عدم حمایت وزارت نفت و نگرانی در اطراف تیم پارس جنوبی

وزارت نفت به دلیل منع قانونی نمی‌تواند به پارس جنوبی کمک مالی کند و همین موضوع سبب شده تا در دو فصل اخیر خبرهای نگران کننده‌ای از واگذاری تیم پارس جنوبی نیز شنیده شود.

عدم حمایت وزارت نفت و نگرانی در اطراف تیم پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، رضا رئیسی: تیم فوتبال پارس جنوبی از شهرستان جم در دو سال اخیر نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بوده و طی این دو سال مردم جنوب استان بوشهر علی‌رغم همه مشکلات موجود در منطقه خود که از دشواری نفس کشیدن در کنار شرکت‌های نفت و گازی گرفته تا نابودی محیط زیست، توانسته‌اند شاد باشند و برای 90 دقیقه هم که شده خوشحالی کنند و بازیکنان و تیم‌های محبوب کشورمان را از نزدیک ببینند.

شادی مردم با تیم پارس جنوبی

پارس جنوبی در دو فصل گذشته شادی را به مردم هدیه داده و مردم و به‌خصوص جوانان شادی را از نزدیک لمس کرده‌اند اما در کنار این شور و نشاط، همیشه خبرهای ناامیدکننده و نگران کننده‌ای که در خصوص مشکلات مالی تیم و تعطیلی تمرینات به گوش رسیده روی اعصاب هواداران و مردم بوده است.

 بی‌پولی پارس جنوبی در کنار منابع سرشار انرژی

وزارت نفت و منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در عسلویه به دلیل منع قانونی و عدم تیم‌داری حرفه‌ای نمی‌توانند به پارس جنوبی کمک مالی کنند و همین موضوع سبب شده تا در دو فصل اخیر خبرهای نگران کننده‌ای از واگذاری تیم پارس جنوبی نیز شنیده شود.در حالی که خیلی از استان‌ها برای داشتن تیم لیگ برتری در فوتبال کشورمان می‌جنگند اما استان بوشهر با وجود داشتن دو تیم در لیگ برتر ، همتی از سوی مسؤولانش  برای حفظ  این تیم‌ها دیده نمی‌شود. استان بوشهر با وجود منابع سرشار انرژی و دریا و ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی هیچ‌گاه نتوانسته خبرهای نگران کننده مالی را از اطراف تیم‌های خود دور کند.

 پتروشیمی‌ها در رفع مشکلات تیم پارس ایفای نقش کنند

سال گذشته سرمربی تیم نفت و گاز گچساران می‌گفت: «تنها پتروشیمی موجود در گچساران از این تیم فوتبال حمایت می‌کند» و برایش جالب بود که چرا با وجود ده‌ها پتروشیمی در عسلویه، هیچ کدام از آن‌ها حامی تیم فوتبالی که شادی را به اهالی جنوب استان بوشهر هدیه داده نمی‌شود؟

پتروشیمی‌ها در قبال مسؤولیت‌های اجتماعی خود در منطقه وظیفه دارند و چه بهتر است به جای هزینه برای کنسرت و همایش‌های نمایشی، اعتبارات خود را هزینه تیم فوتبال کنند تا برای همیشه دلهره و استرس بی‌پولی روی اعصاب مردم، بازیکنان و کادر فنی نباشد.

لزوم همت مسؤولین برای حفظ تیم‌های فوتبالی

از مسؤولان استان بوشهر نیز انتظار می‌رود با توجه به وجود صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی، دریا، کشاورزی، گمرک و... همتی بیشتر برای حفظ تیم‌های فوتبالی کنند و حالا که استان بوشهر برای اولین بار در رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال کشورمان دو نماینده دارد، سبب شوند تا شاهین و پارس نمایندگانی شایسته برای فوتبال استان‌مان باشند و دیگر خبرهای نگران‌کننده مشکلات مالی اطراف تیم‌هایمان نباشد.

مشکلات مالی تیم پارس جم برای همیشه رفع شود

در دو سال اخیر وزارت نفت و مردم جنوب استان بوشهر در خصوص مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی داستان‌های زیادی با هم داشته‌اند، «از مسدود کردن درهای شهرک‌های مسکونی وزارت نفت گرفته تا تجمع جلوی فرمانداری»، کاسه صبر مردم و هواداران گاهی اوقات به سر می‌آید و حالا که هنوز لیگ برتر شروع نشده بهتر است برای همیشه موضوع مشکلات مالی تیم جم رفع شود تا دیگر کار به تهدید و تجمع و بستن مسیر و... نکشد.

امید مردم را به یأس تبدیل نکنیم

امیدواریم برای همیشه این مشکلات به پایان برسد و شاهد افزایش شور و نشاط جامعه در استان جنوبی کشورمان در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس باشیم. مردم استان بوشهر از قرن‌ها قبل فوتبالی بوده‌اند و عاشق فوتبال، امیدشان را ناامید نکنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول