اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سکان‌داران کابینه دولت نباید تفکر غربی داشته باشند

امام‌جمعه ابرکوه گفت: سکان‌داران کابینه دولت نباید عناصر فارغ‌التحصیل کشورهای غربی باشند که آورده‌های دانش و فکر آن‌ها برگرفته از تغذیه فرهنگ غربی است.

سکان‌داران کابینه دولت نباید تفکر غربی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع)، اظهار کرد: زندگی کوتاه امّا پربار این امام که به صورت عینی در مبارزه و جهاد علیه حاکمیت ظلم سپری شد بر همگان روشن است به‌گونه‌ای که مبارزات فشرده او برای دشمنان غیرقابل‌تحمل بود و به شهادت ایشان منجر شد.

راهکار حل مشکلات اجتماعی حضور زنان در ورزشگاه نیست

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: دگر اندیشانی که بهانه نشاط اجتماعی عزاداری اهل‌بیت (ع) را برنمی‌تابند، دانسته یا نادانسته در خدمت دشمنان دین هستند. اگر اندکی معرفت به ساحت مقدس معصومین (ع) داشتند می‌فهمیدند که نشاط واقعی، نشاط معنوی است که انسان پس از گریه بر مظلومیت آل اطهار و تخلیه غم‌های دل، به شکرانه کسب پاداش معنوی و سعادت آخرتی نصیبش می‌شود.

حسینی اذعان کرد: در وزارت بهداشت و درمان چه خبر است که وزیری می‌آید و از سرداران علم و قلم و حرم می‌نالد و وزیر بعدی هم گریه بر اهل‌بیت را موجب افسردگی می‌خواند. سکان‌داران کابینه دولت نباید عناصر فارغ‌التحصیل کشورهای غربی باشند که آورده‌های دانش و فکر آن‌ها برگرفته از تغذیه فرهنگ غربی است.

وی تأکید کرد: برخی دولتمردان با تفکر غربی نشاط مردم، جامعه و جوانان را در سوت و کف و رقص یا حرکت‌های موزون جمعی و راه‌حل مشکلات و معضلات اجتماعی و مردم را در حضور زنان در ورزشگاه‌ها و اماکن مختلط می‌دانند.

مجریان جشن‌ها برای ابرکوه نسخه کلان‌شهرها را نپیچند

امام‌جمعه ابرکوه افزود: مجری مراسم مگر چه آسیبی از صلوات بر محمد و آلش دیده است که شعائر دینی را پشت سر انداخته و سوت، کف و دست‌های گرم و نازنین و چشم‌های زیبای مخاطب را ورد زبان خود می‌سازد؟! متأسفم که گاهی مجریان جشن‌ها، نسخه‌های کلان‌شهرها را برای ابرکوه می‌پیچند و مجریان بومی را هم مسخ هویت کرده، آن‌گونه برنامه اجرا می‌کنند که گویا در پاریس هستند.

حسینی با اذعان بر اینکه مدافع نشاط اجتماعی و مخالف با مرزشکنی ها و بی‌توجهی به مبانی دینی است، ابراز کرد: رفتاری همچون پوشیدن لباس جلف خانم مجری، دوچرخه‌سواری دختران در خیابان، سوت و کف و ... میراث جاهلیت بوده، شأن و منزلت دینی و سابقه دیرین و پرافتخار ایمانی شهرستان را مخدوش می‌کند.

وی در ادامه به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: اگر شیعه علی و فاطمه هستیم باور کنیم که در مراسم جشن ازدواج آنان، ساز، آواز، رقص و فساد نبود. یکی از علل طلاق و بی‌ثباتی زندگی این است که پایه زندگی را بر معصیت و خلاف و حرام می‌گذاریم و بعد می‌خواهیم زندگی بنیان دار و شیرین داشته باشیم.

حقوق بشر ابزار دست کشورهای زورگو و استعمارگر است

رئیس شورای فرهنگی عمومی ابرکوه نام‌گذاری 14 خرداد به روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی را اقدامی مناسب در تقابل با حقوق بشر دروغین آمریکایی و غربی دانست و افزود: مردم دنیا به این حقیقت رسیده‌اند که حقوق بشر ابزار دست کشورهای زورگو و استعمارگر است تا با استفاده از آن به عنوان حربه‌ای برای سلطه بر کشورهای ضعیف استفاده کنند.

حسینی تصریح کرد: جلوه عینی حقوق بشر آمریکایی و غربی در سوریه، افغانستان، عراق، یمن، بحرین، فلسطین، سودان و لیبی خودنمایی می‌کند که کشتن کودکان و زنان بی‌گناه، آوارگی و بی‌خانمان کردن میلیون‌ها مسلمان بی‌گناه برایشان عادی و روزمره شده است.

آمریکا به آخر خط رسیده است

وی با تأکید بر اینکه مسؤول مستقیم و غیرمستقیم تمامی بحران‌های دنیا، آمریکا است، یادآور شد: آمریکا به بن‌بست رسیده، در برابر قدرت دریایی ایران و اقتدار سپاه در پاسخ متقابل انگلیس برای توقیف کشتی انگلیسی به دست‌وپا افتاده و با سقوط پهباد افسانه‌ای ترامپ، دیگر نمی‌تواند قدرت‌نمایی و کاسبی کند.

رئیس مجموع بسیج ابرکوه ابراز کرد: دشمنان تصمیم می‌گیرند ائتلاف دریایی علیه ایران ایجاد کنند؛ اما باید بدانند اولاً اقدام و سابقه خائنانه و جنایت‌کارانه آن‌ها برای ملت ایران مصاحبه‌ای گویا است، ثانیاً ائتلاف دزدان دریایی طرحی از پیش شکست‌خورده است و از سوی کارشناسان، طرحی غیرممکن و ناکارآمد معرفی شده است.

ظریف سد راه نشر اکاذیب و خنثی کننده شانتاژهای دشمن

حسینی با اشاره به اینکه ایران از طریق مکانزیم های خاص خود به آن پاسخ مقتدرانه می‌دهد، عنوان کرد: همپالکی های آمریکا و انگلیس حاضر به ائتلاف نشدند؛ زیرا این دو کشور در برابر اقتدار ایران قادر به حفظ خودشان هم نیستند. لذا در اوج عجز و ناامیدی اقدام به تحریم وزیر امور خارجه ایران کردند.

وی تصریح کرد: تحریم وزیری همچون ظریف که همواره مورد عنایت و حمایت مقام معظم رهبری است، امری شگفت‌آور نیست؛ چراکه آن‌ها او را سد راه نشر اکاذیب و خنثی کننده شانتاژ های خود می‌دانند. وزیر امور خارجه ایران نماد و سمبل نمایش قدرت دیپلماتیک با وجهه انقلابی ایران است که در جهان شناخته شده و اساساً آن‌ها با نیروهای انقلابی مشکل دارند.

امام‌جمعه ابرکوه ضمن محکوم کردن این حرکت نابخردانه را ناشی از عجز و بی‌منطقی آمریکا دانست و افزود: طرح مذاکره با این رفتارهای سبک‌سرانه یک بازی مسخره سیاسی است و راهبرد آن نه جنگ و نه مذاکره، بلکه گفتمان مقاومت برای رسیدن به پیروزی در عرصه دیپلماسی است.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول