اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تحریم ظریف عدم پایبندی آمریکا به مذاکرات را نشان می‌دهد

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه آمریکا با تحریم ظریف نشان داد که به منطق مذاکره هیچ اعتقادی ندارد، گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بداند که در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا پشتوانه عظیمی به نام ملت و مقام معظم رهبری دارد.

تحریم ظریف عدم پایبندی آمریکا به مذاکرات را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ملی ازدواج اظهار کرد: خانواده‌ها در ازدواج جوانان زیاد سخت‌گیری نکنند و مسیر را برای آغاز زندگی جدید و مشترک هموار کنند.

وی با بیان اینکه معیار ازدواج درست، داشتن ایمان و تقوای زوجین بوده و اگر در ازدواج جوانان سخت‌گیری صورت گیرد فساد در زمین زیاد می‌شود، گفت: خدا در مورد ازدواج وعده کمک داده و در صورت فقیر بودن زوجین از فضل خود آن‌ها را سیراب می‌کند.

امام‌جمعه آستارا ضمن گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز به شهادت رسیدن محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران به دست طالبان افزود: خبرنگاران در هنگام انتقاد انصاف را رعایت‌کرده و از هزینه‌تراشی برای نظام و انقلاب اسلامی پرهیز کنند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تحریم وزیر امور خارجه تصریح کرد: تحریم دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران نشان از شکست آمریکا در برابر مقاومت مردم ایران بوده و ظریف بداند که در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا پشتوانه عظیمی به نام ملت و مقام معظم رهبری دارد.

حافظ‌نیا با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری راهبرد جمهوری اسلامی ایران در منطقه، نه جنگ است نه مذاکره، تصریح کرد: گفتمان بازدارندگی و مقاومت تنها راه‌حل پیروزی مردم ایران در برابر زیاده‌خواهی آمریکا و ایادی وابسته به کفر بوده و آمریکا با تحریم ظریف نشان داد که به منطق مذاکره هیچ اعتقادی ندارد.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول