اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شاهین کرمانشاه از لحاظ فنی و تاکتیکی با مشکلات جدی روبرو است

یک کارشناس فوتسال گفت: تیم شاهین کرمانشاه از لحاظ فنی و تاکتیکی با مشکلات جدی روبرو است و باید هرچه سریع‌تر آن‌ها را برطرف کند.

شاهین کرمانشاه  از لحاظ فنی و تاکتیکی با مشکلات جدی روبرو است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در قالب هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم شهروند ساری بود که این بازی با نتیجه سه بر سه به پایان رسید و تیم شاهین به سومین تساوی خود دست یافت.

این دیدار نیز همانند بازی‌های قبل تیم شاهین در بازی‌های خانگی، با حملات تیم شاهین آغاز شد و وحید ندری  در نیمه اول در پی حملات دامنه‌دار شاهین و حمایت گسترده و پورشور بیش از هزار تماشاگر توانست گل اول را برای شاهین به ثمر رسانید و شادی را به هوادران حاضر در ورزشگاه شهدای بازی‌دراز مجموعه ورزشی قمربنی هاشم هدیه کرد.

علی‌رغم حملات تیم شاهین، این نتیجه تا پایان نیمه باقی ماند و 2 تیم با نتیجه یک بر صفر به رختکن رفتند تا از رهنمودهای سرمربیان خود بهره‌مند شوند و این در حالی است که تیم شاهین از این نعمت بی‌بهره بود.

بازی در نیمه دوم با اخراج مربی دروازه‌بان‌های تیم شاهین در همان دقایق ابتدایی آغاز شد و چند دقیقه بعد شماره 24 شهروند ساری بازی را به تساوی کشید.

وحید ندری در چند دقیقه بعد با یک شوت از راه دور که در بین راه مسیر آن توسط بازیکنان تیم شهروند ساری عوض شد نتیجه بازی را 2 بر یک کرد و شادی را به سکوی هواداران و نیمکت شاهین هدیه داد.

چند دقیقه بعد از گل ندری کاپیتان تیم، حامد ایوانی با یک ضربه راه دور دیگر گل سوم را وارد دروازه تیم شهروند کرد تا سکوی سالن شهدای بازی غرق در شادی شود و تقریبا همه حاضران در سالن در تدارک نخستین برد تیم شاهین باشند.

اما پنج دقیقه پایانی بازی سیستم پاورپلی رضا لک، سرمربی تیم شهروند ساری  و به کارگیری یک بازیکن به جای دروازه‌بان در بازی سبب شد این تیم  به چندین موقعیت گل دست پیدا کند و رضا قنبری گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

رضا قنبری روند تهاجمی خود را ادامه داد و چند دقیقه بعد گل سوم و تساوی بخش شهروند را ساخت و علی میکائیلی گل سوم را وارد دروازه شاهین کرد و این گل سبب شد تا شاهین یک بار دیگر بازی برده را با تساوی به پایان برساند.

یک کارشناس فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرمانشاه در خصوص آنالیز فنی این بازی، خاطرنشان کرد: تیم شاهین کرمانشاه دارای نقاط قوت بسیار زیادی است، اما از لحاظ روانی و روحیه تیمی در مقابل حریفان خود ضعیف عمل می‌کند و فرهنگ برد را ندارد.

هادی سلیمانی یادآور شد: تیمی که می‌تواند نتیجه بازی را با سه بر یک به صعود خود تغییر دهد، اما توانایی حفظ آن در پنج دقیقه انتهای بازی را ندارد و این تعداد موقعیت در اختیار سایر تیم‌ها می‌گذارد نشان می‌دهد از لحاظ فنی و تاکتیکی با مشکلات جدی روبرو است و باید هرچه سریع‌تر آن‌ها را برطرف کند.

وی با بیان این مطلب که سطح فنی تیم شاهین در حال رشد است، اظهار داشت: با بررسی و آنالیز بازی‌های اخیر تیم شاهین به وضوح مشاهده می‌شود سطح فنی این تیم رو به جلو است، اما این روند بسیار کند است و ممکن است در ادامه این تیم را دچار مشکلات بسیار حادی کند.

وی با اشاره به نقاط قوت تیم شاهین، گفت: بازیکنان این تیم سال‌ها کنار یکدیگر تمرین کرده‌اند و این تیم یک تیم هماهنگ و یکپارچه است و این مساله یک نقطه قوت برای تیم شاهین محسوب می‌شود، اما نبود یک بازیکن خلاق و دریبل زن که بتوانند به راحتی در مصاف‌های تک به تک برنده باشد، در میانه زمین شاهین مشهود است

سلیمانی ادامه داد: جذب بازیکن خلاق در میانه زمین شاهین بسیار لازم و حیاتی است و توان پتانسیل لازم در این خصوص در استان وجود دارد و مسؤولان تیم شاهین می‌توانند از بازیکنان استان و یا خارج استان این خلا را پر کرده و مشکلات به وجود آمده را با جذب بازیکن برطرف کنند.

این کارشناس فوتسال با اشاره به معضل نبود سرمربی در تیم، ادامه داد: تیمی که نتیجه سه بر یک را کسب می‌کند، اما نمی‌تواند این نتیجه را تا پایان بازی نگه دارد و با «پاورپلی» توسط تیم حریف، در پنج دقیقه  2گل دریافت می‌کند و چند موقعیت گل به تیم حریف می‌دهد، قطعا با معضل سرمربی روبرو است و باید هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنند.

سلیمانی یادآور شد: حضور در سطح اول فوتسال ایران سال‌ها آرزوی این استان بوده است و باید این تیم هرچه سریع‌تر نسبت به برطرف کردن نقاط ضعف خود اقدام کنند، چرا که در آینده این مشکلات هزینه‌های بسیار زیادی را متوجه این تیم و فوتسال استان خواهد کرد.

*موفقیت شاهین با روند کنونی علم فوتسال را زیر سوال می‌برد

یک کارشناس دیگر فوتسال در خصوص آنالیز بازی تیم شاهین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، یادآور شد: این تیم از لحاظ تاکتیکی و قدرت بدنی در نیمه دوم با مشکل مواجه است و پس از 6 هفته نتوانسته است این مشکل را برطرف کند و در صورت ادامه این روند در فصل، کسب موفقیت و بقا در لیگ برتر فوتسال کشور علم فوتسال را زیر سوال خواهد برد.

محمد صالحی ادامه داد: با توجه به نبود سرمربی در تیم فوتسال شاهین بازی خود را خوب شروع می‌کند و به نتیجه لازم دست پیدا می‌کند، اما در ادامه از لحاظ توان بدنی و قدرت تاکتیکی نمی‌تواند این موفقیت را حفظ کرده و برنده بازی باشد و همین مساله سبب شده علی‌رغم ایجاد موقعیت‌های فراوان در بازی نتواند برنده نهایی باشد.

وی با اشاره به روند بازی تیم حریف، خاطرنشان کرد: سرمربی تیم حریف پس از دریافت گل دوم  و سوم توسط شاهین سریعا تاکتیک تیم خود را عوض کرده و با همان تاکتیک توانست به 2 گل دست پیدا کرده و چندین موقعیت نیز خلق کند، اما تیم شاهین علی‌رغم کسب نتیجه سه بر یک و حمایت هواداران پرشور خود نتوانست برنده بازی باشد.

صالحی با بیان این مطلب که تیم شاهین فرصت اشتباه ندارد، گفت: 6 هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال سپری شده است و تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات به هماهنگی لازم دست پیدا کرده و به آمادگی کافی رسیده‌اند و این در حالی است که تیم شاهین در مقابل تیم‌های انتهای جدول موفق به برد نشده است، این مساله نشان می‌دهد که این تیم فرصت اشتباه ندارد و هر چه سریع‌تر باید مشکلات موجود در تیم خود را برطرف کند.

*نقاط قوت و ضعف تیم شاهین را می‌شناسیم

سرمربی تیم شهروند ساری در ادامه در خصوص این بازی به خبرنگار فارس، گفت:  از تیم شاهین آنالیز خوبی انجام داده بودیم و نقاط قوت و ضعف این تیم را می‌دانستیم، اما بازیکنان ما در برخی موقعیت‌ها ثابت کردند که دستورات تاکتیکی را فراموش کرده و بدون تمرکز بازی می‌کنند.

رضا لک تصریح  کرد: در نیمه اول خوب بازی نکردیم و موقعیت‌های بسیار زیادی را در اختیار تیم حریف قرار دادیم، اما در نیمه دوم توانستیم 2 گل عقب افتاده را جبران کنیم و موقعیت‌های بسیار زیادی خلق کرده و حتی می توانستیم برنده بازی باشیم اما بازیکنان ما قدر موقعیت‌های خوب خود را ندانسته و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

لک با اشاره به حمایت هواداران تیم شاهین، افزود: کسب نتیجه تساوی در قابل این تیم که از حمایت هواداران پرشور خود بهره می‌برد یک نتیجه قابل قبول است و امیدواریم در ادامه مسابقات با برطرف کردن نقاط ضعف خود در خطوط دفاعی نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

وی در پایان، یادآور شد: در بازی با تیم قدرتمند مس نیز به تساوی چهار بر چهار رسیدیم و در این بازی نیز سه به سه بازی به پایان رسید و این مساله نشان می‌دهد که باید بر روی برطرف کردن مشکلات دفاعی تیم تمرکز کرده و هرچه سریع‌تر این مشکل را در تیم خود برطرف کنیم.

پس از این بازی تیم شاهین با کسب سه امتیاز از سه تساوی و سه باخت در جایگاه انتهای جدول ایستاد و باید در هفته بعد 17 مرداد ماه میهمان تیم قدرمتند و مدعی گیتی پسند باشد و تیم شهروند سازی نیز با کسب این یک امتیاز با شش امتیاز در جایگاه دوازده هم جدول قرار گرفت و در بازی بعد میزبان هایپر شهر شاهین شهر خواهد بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول