اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استقرار هوایی خنک در اواسط تابستان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: یک‌شنبه تا دوشنبه با تضعیف جریانات شمالی انتظار داریم به‌طور موقت از میزان ناپایداری و ابرناکی آسمان کاسته شود و به‌ویژه روز دوشنبه شاهد افزایش نسبی دما باشیم.

استقرار هوایی خنک در اواسط تابستان مازندران

احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: این روزها باتوجه به استقرار جریانات شمالی روی منطقه شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و در برخی ساعات شاهد بارش‌های پراکنده به‌ویژه در کوهپایه‌ها و دامنه‌ها هستیم.

وی افزود: بیشترین بارش نیز طی 24 ساعت گذشته از بورخانی سوادکوه و جوربند نور هشت، داراب‌کلای ساری هفت، سوخته‌سرای سوادکوه پنج، تاکام ساری چهار و کیاسر و پل‌سفید به میزان دو میلی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بیشینه دمای هوا نیز طی 24 ساعت گذشته از گلوگاه با 34 درجه و کمینه دما نیز از سیاه‌بیشه با 15 درجه گزارش شده است.

اسدی بیان کرد: امروز نیز به‌دلیل استقرار جریانات شمالی کماکان انتظار داریم در برخی مناطق به‌ویژه کوهپایه‌ها شاهد بارش‌های پراکنده باشیم.

وی تصریح کرد: از فردا یک‌شنبه تا دوشنبه با تضعیف جریانات شمالی انتظار داریم به‌طور موقت از میزان ناپایداری و ابرناکی آسمان کاسته شود و به‌ویژه روز دوشنبه شاهد افزایش نسبی دما باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: مجددا از دوشنبه تا پایان هفته جاری به‌دلیل شکل‌گیری جریانات شمالی و عبور متناوب امواج تراز میانی انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما، بارش‌های پراکنده و گاهش همراه با وزش باد باشیم.

اسدی در پایان گفت: وضعیت دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول