اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«الویس پریسلی» پاییز ۱۴۰۰ به سینماها می‌آید

فیلم زندگینامه‌ای «الویس پریسلی» چهره مشهور موسیقی راک اند رول با بازی «آستن باتلر» اوایل مهرماه1400 در سینماها اکران خواهد شد.

«الویس پریسلی» پاییز ۱۴۰۰ به سینماها می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، فیلم زندگینامه‌ای «الویس پریسلی» سلطان موسیقی راک اند رول با بازی «آستن باتلر» یکم اکتبر سال ۲۰۲۱(اوایل مهرماه ۱۴۰۰ شمسی) از سوی کمپانی برادران وارنر در سینماها اکران خواهد شد.

استودیوی سازنده این فیلم دیروز اعلام کرد که سه هفته پس از انتخاب «آستن باتلر» به عنوان هنرپیشه نقش «الویس پریسلی» پس از تست بازیگری از تعداد کثیری از هنرپیشگان که با گریم کامل از آن‌ها تست بازیگری به عمل آمد بالاخره هنرپیشه نقش مقابل «تام هنکس» مشخص شد.

تام هنکس در این فیلم در نقش «تام پارکر» مدیر برنامه الویس پریسلی ظاهر می‌شود.

لورمان فیلم‌نامه این پروژه سینمایی را با همکاری «کرِگ پییِرس» نوشته است. فیلم روایت رابطه بین مدیر کهنه‌کار و خواننده جوان است که در سال ۱۹۳۵ در خانواده‌ای فقیر و در شهر کوچک توپِلو به دنیا می‌آید.

این اولین فیلم پس از «گَتسبی بزرگ» با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» است که لورمان می‌سازد. او در این مدت روی سریال «پایین بیایید» محصول نت‌فلیکس کار کرده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول