اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سعید رجبی: خوشحالم در قهرمانی آذربایجان‌شرقی نقش داشتم/ هدفم کسب مدال المپیک توکیو است

تکواندوکار وزن هشتم تیم آذربایجان‌شرقی گفت: خوشحالم که در قهرمانی تیم آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی کشور بعد از 40 سال نقش داشتم.

سعید رجبی: خوشحالم در قهرمانی آذربایجان‌شرقی نقش داشتم/ هدفم کسب مدال المپیک توکیو است

سعید رجبی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: سطح مسابقات قهرمانی کشور در تبریز بسیار بالا بود و همه استان‌ها در این مسابقات حضور یافته بودند و تلاش هوگوپوشان قهرمانی در این مسابقات و راه‌یابی به اردوی تیم ملی ایران بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این مسابقات توانستم با برتری برابر تمام حریفانم سومین طلای آذربایجان‌شرقی را کسب کنم و خوشحالم در قهرمانی این استان بعد از 40 سال نقش داشتم.

تکواندوکار ملی‌پوش آذربایجان‌شرقی در مورد نقش میانه در این قهرمانی گفت: همه ما تحت عنوان استان آذربایجان‌شرقی در مسابقات حضور یافته بودیم و برای موفقیت این استان تلاش کردیم، همه در این موفقیت سهیم بودند و نباید این قهرمانی را محدود به یک شهر یا منطقه کنیم.
 

 

من تکواندوکار وزن هشتم هستم

رجبی یادآور شد: جا دارد از زحمات آقای دکتر بهتاج همچنین رئیس فدراسیون تکواندو، رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی و مربی زحمتکشم جناب آقای فلاحی‌راد تشکر کنم که در رشد و پسرفت من نقش بسزایی داشتند.

وی در مورد عدم حضورش در مسابقات انتخابی تیم ملی در 2 ماه پیش اضافه کرد: وزن من هشتم است و وقتی اعلام کردند که باید در وزن هفتم مبارزه کنم، چون باید وزن زیادی کم می‌کردم از این مسابقات انصراف دادم، اما در تبریز نشان دادم که من تکواندوکار وزن هشتم هستم و در این وزن قادرم برای کشور افتخارآفرینی کنم.

رجبی افزود: در سال‌های اخیر تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در مسابقات کشور، بین‌المللی ، آسیایی و جهانی افتخارات زیادی را کسب کردند و کارمان شده جمع کردن مدال و این انتظار را از مسوولان داریم که به مشکلات ورزشکاران رسیدگی شود و بعد از مسابقات به حال خود رها نشوند و اگر به تکواندوکاران این استان توجه بیشتری شود، قطعا روحیه بهتری کسب کرده و در مسابقات عملکرد بالاتری را خواهند داشت.

قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی گفت: از فردا در اردوی تیم ملی ایران حضور یافته و در مسابقات انتخابی المپیک توکیو تلاشم را ادامه داده و امیدوارم بتوانم جواز حضور در المپیک را کسب کرده و تلاش کنم برای کشورم در این رویداد بزرگ جهانی افتخارآفرینی کنم.

انتهای پیام/40/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول