اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نقد بايد مشفقانه انجام شود

امام جمعه تویسرکان با بيان اينكه انتقاد باید سازنده باشد گفت: انتقادی که جنبه سرزنشی به خود بگیرد از نظر اسلام مذموم است، اگر نقدها مشفقانه و با هدف تاثیرگذاری در ارائه خدمات دهی بهتر به مردم باشد، نتیجه کار تاثیرگذارتر خواهد بود.

نقد بايد مشفقانه انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان ظهر امروز به مناسبت هفته خبرنگار، اصحاب رسانه شهرستان  تویسرکان با امام جمعه دیدار کردند.

امام جمعه تویسرکان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، خبر و اطلاع‌رسانی در عصر ارتباطات را ابرازی بسیار مهم در جامعه خواند و  اظهار کرد: خبرنگاران امروز با اطلاع‌رسانی شفاف، درست و به‌موقع در خنثی کردن فعالیت‌های نرم دشمنان علیه ملت و کشور ما به ویژه در عرصه اقتصادی و فرهنگی نقش‌آ‌فرین هستند.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با تاکید بر اینکه رسالت خبرنگار باید انتقال اخبار در راستای رشد، توسعه و پویایی جامعه باشد، افزود: خبرنگار در امر اطلاع‌رسانی باید هم نقاط مثبت و هم نقاط منفی یک موضوع را بررسی و تحلیل و انتشار دهد.

وی با اشاره به اینکه انتقاد باید سازنده باشد افزود: انتقادی که جنبه سرزنشی به خود بگیرد از نظر اسلام مذموم است، اگر نقدها مشفقانه و با هدف تاثیرگذاری در ارائه خدمات دهی بهتر به مردم باشد، نتیجه کار تاثیرگذارتر خواهد بود.

امام جمعه تویسرکان نقش خبرنگاران را در کاهش ناهنجاری‌ها حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: خبرنگاران با قلم خود به منظور حل مشکلات شهرستان ورود کنند ما نیز در حد توان حمایت می‌کنیم.

لازم به ذکر است بعد از دیدار با امام جمعه شهرستان، امروز خبرنگاران تویسرکان در گلزار شهدا حاضر شدند و با ادای احترام، قرائت فاتحه و هدیه شاخه گل بار دیگر با آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

 انتهای پیام/89010/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول