اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

4 انتصاب جدید در باشگاه ملوان/ مجیدی مدیر ملوان در لیگ 1 شد+ تصاویر

مالک باشگاه ملوان انزلی در احکامی جداگانه ارکان مدیریتی و رسانه‌ای این باشگاه را منصوب کرد.

4 انتصاب جدید در باشگاه ملوان/ مجیدی مدیر ملوان در لیگ 1 شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، تیم فوتبال ملوان انزلی برای برپایی اردویی تدارکاتی عازم پایتخت شده و در نخستین روز حضور در تهران، ارکان مدیریتی و رسانه‌ای این باشگاه از سوی مالک باشگاه منصوب و معارفه شدند.

فرزاد مجیدی بازیکن اسبق استقلال تهران که سابقه سرپرستی تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران در لیگ برتر را دارد، طی حکمی از سوی محسن میرابی به‌عنوان مدیر تیم فوتبال ملوان انزلی منصوب شد.

مالک جدید باشگاه ملوان انزلی طی احکامی جداگانه مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای و عکاس این باشگاه را منصوب کرد.

مهدی توتونچی مجری باسابقه و مشهور کشورمان به‌عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان انزلی منصوب شد، توتونچی سابقه فعالیت در مطبوعات مختلفی نظیر خبر ورزشی را دارد و شهرت وی به حضور به‌عنوان مجری در شبکه ورزش بازمی‌گردد.

کاوه علی اسماعیلی دیگر انتصاب باشگاه ملوان پس از مدیریت میرابی در این باشگاه است، خبرنگار باسابقه کشورمان که سابقه فعالیت با رسانه‌های متعددی نظیر روزنامه خبر ورزشی را دارد، به‌عنوان مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان انزلی منصوب شد، مسعود اکبری نیز به‌عنوان عکاس در باشگاه ملوان انزلی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش فارس، نخستین تمرین ملوان پس از واگذاری این تیم به مالک جدید عصر امروز (شنبه) زیر نظر علی لطیفی در زمین شماره سه ورزشگاه آزادی آغاز شد، این تمرین تحت‌الشعاع ممانعت حراست ورزشگاه از حضور هواداران ملوان در تمرین قرار گرفت.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول