اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محمودآباد میزبان مراسم استانی روز خبرنگار مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به وجود 469 رسانه دارای مجوز در استان مازندران گفت: امسال محمودآباد میزبان مراسم استانی روز خبرنگار است.

محمودآباد میزبان مراسم استانی روز خبرنگار مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس زارع ظهر امروز در اولین نشست خبری در تشریح برنامه‌های هفته تجلیل از خبرنگاران استان اظهار کرد: استان مازندران 469 رسانه دارای مجوز دارد و این یک فرصت برای نشر اخبار و اطلاعات و اتفاقات در استان است.

وی افزود: بحث نقد منصفانه بسیار مورد اهمیت است و در اولویت اول باید فرهنگ پاسخگویی نهادینه شوند و مدیران طبق قانون باید پاسخگو باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه رسانه‌های استان واقعا تلاشگر هستند، افزود: بیشتر رسانه‌های استان جوان، دلسوز و پرانرژی هستند و نقد فضای استان و اتفاقات استان از روی دلسوزی است.

این مسؤول با بیان اینکه حدود 5 هزار فضای مجازی و رسانه‌ای در استان داریم، بیان کرد: در فضای مجازی در کشور در رتبه‌های برتر هستیم که به عنوان نمونه  در بحث سیل رسانه‌های استان خوب پای کار آمدند.

زارع با بیان اینکه حال مطبوعات استان خوب نیست، بیان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا 17 روزنامه‌ای که در استان مجوز دارد منتشر شود.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی، جشنواره مطبوعات در محمودآباد، برنامه‌های بسیج رسانه و برگزاری جشنواره‌های متعدد بخشی از برنامه‌های خانه مطبوعات است، همچنین برنامه‌های روز خبرنگار در همه شهرها برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مجموعه اکسین محمودآباد میزبان مراسم استانی روز خبرنگار در 19 مرداد شد، افزود: تجلیل از پیشکسوتان، تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های ملی بخشی از برنامه‌های روز خبرنگار در محمودآباد است.

این مسؤول با بیان اینکه برنامه روز خبرنگار در ساری نیز برگزار می‌شود، بیان کرد: 24 مرداد نیز میزبان اختتامیه جشنواره خزر هستیم که سخنگوی دولت مهمان برنامه است.

زارع در ادامه با اشاره به مشکلات کاغذ برای روزنامه‌های مکتوب خاطرنشان کرد: 30 تن روزنامه کاغذ برای مطبوعات دریافت کردیم که حداقل مسکنی برای مطبوعات استان بوده است.

وی با بیان اینکه زمین برای احداث خانه مطبوعات به مساحت 150 متر در خیابان قارن در مرحله واگذاری است، گفت: در ارتباط با بیمه خبرنگاران نیز بروشورهایی در روز خبرنگار با سه سرفصل توزیع می‌شود که بهترین روش برای بیمه خبرنگاری ثبت در سامانه جامع است.

انتهای پیام /86041/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول