اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| فخرآوران: روند احداث میدان میوه و تره‌بار ساری کُند است

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: درحال حاضر به‌دلیل مسائل مالی و نداشتن منابع کار احداث میدان میوه و تره‌بار ساری به کندی پیش‌ می‌رود.

فارس من| فخرآوران: روند احداث میدان میوه و تره‌بار ساری کُند است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «ترافیک سنگین روزانه به‌ واسطه جابجا نکردن میدان تره‌بار ساری» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند. آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند: «اگر تاکنون قصد گذر از ساری و عزیمت به شرق مازندران را داشته‌اید، بی‌شک از کمربندی غربی این شهرستان عبور کرده‌اید و در این میان ترافیک سنگین این کمربندی شما را نیز آزرده است؛ امری که در صدر عوامل موجب شد تا مسؤولان به فکر جابه‌جایی این میدان از این مکان به مکان دیگری بیفتند.

پروژه ساخت میدان میوه و تره‌بار در سال 86 و با حجم حمایتی قابل توجه مسؤولان آن زمان کلنگ‌زنی شد، امری که با گذشت 10 سال از آن در کمال ناباوری تاکنون به مرحله بهره‌برداری و اتمام نرسیده است».

امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران که در خرداد ماه امسال اعلام کرده بود: اگر پیمانکار و سهام‌داران میدان میوه و تره‌بار به تعهدات خود عمل کند حتما بازار طی این مدت 6 ماهه منتقل می‌شود.

وی افزود: درحال حاضر به‌دلیل مسائل مالی و نداشتن منابع کار به کندی پیش‌ می‌رود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران اضافه کرد: حالت خوشبینانه تلاش بر این است فصل مرکبات و تا پایان امسال این کار را به اتمام برسانیم.

فخرآوران بیان کرد: غرفه سهام‌داران در مکان فعلی 40 متر است که با انتقال به بازار جدید با افزایش 6 برابری به 225 متر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: درصورت حمایت مسؤولان استانی خواهیم توانست به این مهم برسانیم.

فرماندار ساری نیز قبلا اعلام کرده بود: کمتر از 6 ماه دیگر باید میدان میوه و تره بار از محل فعلی نقل مکان کند و درصورت عدم تکمیل  پس از اتمام مهلت تعیین شده اجازه فعالیت را به آنها نمی‌دهم.

انتهای پیام/86034/ع/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول