اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ترامپ تسلیم قدرت و ابتکار عمل رزمندگان ایران شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امروز کسی که عربده کشی‌اش گوش جهان را کر کرده تسلیم قدرت و ابتکار عمل رزمندگان ایران شده است، انگلستان که در گذشته مرز کشورها را کم و زیاد می‌کردند با قدرت کشتی آن‌ها که یک انضباطی و قانون‌شکنی در تنگه هرمز کرد توبیخ می‌شود.

ترامپ تسلیم قدرت و ابتکار عمل رزمندگان ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، مهدی معصوم‌بیگی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی خوانسار با بیان اینکه 310 شهید و 450 جانباز این شهرستان ولی‌نعمت ما هستند، اظهار کرد: اگر امروز شاهد این امنیت پایدار در منطقه پرآشوب و متلاطم هستیم بی‌تردید مرهون دلاورمردی‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا است اگر این رشادت‌ها و استمرار رشادت‌ها نبود بی‌تردید این چنگ و دندانی که آمریکا نشان می‌دهد عملیاتی می‌شد و در شرایط متفاوتی قرار می‌گرفتیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: اگر امروز چنگ و دندان آمریکا متوقف است و فقط به شعار و عربده کشی بسنده کرده ناشی از رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهدا است بنابراین همه تاریخ از دیروز تا فردا را مدیون شهدا هستیم.

وی اذعان کرد: بمباران اتمی آمریکا درهیروشیما سال 1945 در جهانی دوم آمریکا اتفاق افتاد که در سالروز آن قرار داریم، این پرده دیگری از جنایاتش را آشکار کرد، این جنایت بزرگ سبب کشته شدن 200 هزار نفر شد که هنوز آثار آن باقی مانده است.

معصوم‌بیگی افزود: اگر امروز آمریکا و در رأس آن ترامپ دچار سردرگمی شده و لکنت زبان گرفته به دلیل رشادت شهدا است زیرا آزموده را آزمودن خطاست، 8 سال و یا بهتر بگویم که 40 سال است که ملت ایران را آزمودند.

وی عنوان کرد: از چرچیل سوال کردند که چرا مرزهای کشورها فرورفتگی و پست رفتگی دارد؟ جواب داد «روزی که ما جهان را تقسیم می‌کردیم سرماخورده بودم سرطناب دست من بود و در هنگام عطسه زدن با چرخش سرطناب مرزها جابجا می‌شد» و یا این که می‌گفت «آفتاب کجا می‌خواهی طلوع کنی که سرزمین ما نباشد»؛ چنین وضعیتی در دنیا و ایران حاکم بود یعنی کشورها را همیشه یک روستا فرض می‌کردند اما حالا به برکت وجود رزمندگان ما پهپاد آمریکایی که معادل 16 هواپیمای راهبردی اف 16 ارزش دارد با قدرت و اقتدار سرنگون کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کسی که عربده کشی‌اش گوش جهان را کر کرده امروز تسلیم قدرت و ابتکار عمل رزمندگان ایران شده است، انگلستان که اینگونه مرز کشورها را کم و زیاد می‌کردند با قدرت کشتی آن‌ها که یک انضباطی و قانون‌شکنی در تنگه هرمز کرد توبیخ می‌شود و این یعنی جایگاه کشور ما ممتاز است امروز استقلال سیاسی کشور در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و حتی کشورها چنین جایگاهی را در خواب هم متصور نیستند.

وی با بیان اینکه باب شهادت در جهاد برای نیروی انتظامی باز است، افزود: به گفته مقام معظم رهبری معبری باریکی از باب شهادت باز است، این معبر به روی نیروی انتظامی گشوده است و هفته‌ای نیست که یک شهید نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و ارزش‌ها و سرحدهای کشور جان خود را از دست ندهد که این در امتداد راه شهدای 8 سال دفاع مقدس است.

معصوم بیگی خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور با هزینه و جان فشانی به دست می‌آید البته به این جانفشانی‌ها و نثار جان‌ها افتخار می‌کنیم و همه دستگاه‌های امنیت ساز و نیروهای نظامی و انتظامی کشور منتظر هستند که میدان جهاد پیش بیاید البته دشمن فقط در حد حرف و شعار متوقف است و متوقف خواهد ماند.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: راهبرد اساسی نیروی انتظامی در تولید امنیت و مردم پایه است و این راهبرد اصلی نیروی انتظامی در تولید امنیت است و دلیل آن اینکه انقلاب و نظام و حتی امنیت برای مردم است چرا که مردم ذی نفعان امنیت هستند، امنیت باید دائمأ وجود داشته باشد و لحظه‌ای قابل تصور نیست که امنیت نباشد.

وی با بیان اینکه مردم ولایت مدار و انقلابی کشورمان و به تبع شهرستان خوانسار قدردان نیروی انتظامی هستند، تصریح کرد: علما و دانشمندان خوانساری که در جهان اسلام تأثیرگذار بودند ذکر نام آن‌ها یک کتاب قطوری خواهد شد دین داری و نجابت سرمایه بزرگی که مردم این شهرستان از آن برخوردار هستند بنابراین مردم این شهرستان شایسته یک خدمت حداکثری هستند و اگر در هر منطقه‌ای باشد آن مردم شایسته پیشرفت و ترقی هستند.

معصوم بیگی تأکید کرد: برای برقراری امنیت این مردم جان خود را از دست دادن ارزش دارد و از طرفی نیروی انتظامی نیز تمام توان خود برای امنیت حدااکثری و بی‌منت به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه این جلسه جهت تکریم یکی از نیروهای انتظامی که سال‌های متوالی برای امنیت شهرستان‌ خدمتگزار بودند تشکیل شده است و بایت رضایتمندی که مردم و رئیس شورای تأمین این شهرستان نسبت به وی دارند جای قدردانی است، گفت: شورای تأمین استان و به تبع شهرستان‌ها عملکرد خوبی دارند که نشان دهنده برجستگی است که امنیت و آرامش امروز استان اصفهان بی‌تردید برگرفته از انسجام، درایت، تدبیر و بلوغ شوراهای تأمین استان است و ازطرفی بین اعضای شورای تأمین استان یک همدلی، مودت، برادری، دلسوزی و هم افزایی وجود دارد.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمام فرماندهان انتظامی هفت روز هفته یعنی روز جمعه در میز خدمت به مردم حاضر هستند و این فرهنگ نیروی انتظامی است چرا که خدمت به مردم یک امانت الهی است و باید شبانه روزی باشد بنابراین باید اعتمادی که مردم و مسؤولان نسبت به ما دارند را قدردان باشیم، گفت: باید یک تعامل حداکثری بین فرماندهان انتظامی با مردم و مسؤولان باشد چرا که کار بدون تعامل پیشرفت نخواهد داشت.

وی یادآور شد: باید اخوت همراه با برادری و حفظ استقلال سازمانی همراه با اقتدار قدرت و مهربانی یعنی خط سیری که مقام معظم رهبری ترسیم کرده است در نیروی انتظامی صورت گیرد چرا که به گفته مقام معظم رهبری نیروی انتظامی از معدود سازمانی که دائمأ در نگاه مردم و مردم نسبت به این سازمان ارزیابی دارند و آبروی نیروی انتظامی آبروی نظام است و در این مسیر باید مقتدرانه و مهربان عمل کنند و این تکلیفی که مقام معظم رهبری برای ما تعریف کرده است یعنی با گردنکشان مقتدرانه برخورد شود و با مردم مهربان باشیم.

به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات ابراهیم توسلی قدرانی و علی بابایی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان خوانسار منصوب شد.

انتهای پیام/63071/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول