اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حریم بانوان فقط نیمروز/ ورود آقایان ممنوع می‌شود

پارک بانوان شهر فرون‌آباد که باید به طور کامل اختصاصی بانوان باشد اکنون پس از ۵ماه به طور نیمروز در اختیار بانوان قرار دارد.

حریم بانوان فقط نیمروز/ ورود آقایان ممنوع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، پس از گذشت ۵ ماه از افتتاح  پارک بانوان شهر فرون آباد این مکان به صورت نیمروز در اختیار خانم‌ها بوده و در بعداز ظهر آقایان نیز اجازه ورود به حریم بانوان را داشتند که این موضوع می‌تواند آرامش و امنیت خانم‌ها را با مخاطره مواجه کند.

یکی از مهمترین خطراتی که بانوان محترم را در این پارک تهدید می‌کند دیده شدن توسط ساکنین محل بوده به نحوی که محل قرار گیری این مکان طوری واقع شده که در ساختمان‌های چند طبقه مقابل پارک می‌توان اشراف کامل به محوطه را داشت.

استفاده نیمروزه بانوان از این پارک نارضایتی‌هایی را به دنبال داشته که عده‌ای از خانم‌ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس عنوان کردند: پارک بانوان برای استفاده خانم‌ها در آرامش و امنیت احداث می‌شود و حضور آقایان در این مکان هیچ معنی نمی‌تواند داشته باشد.

خانم دیگری درهمین رابطه گفت: هزینه بسیاری شده که این پارک ویژه بانوان باشد درصورتی که اینطور نبوده و در بعداز ظهرها آقایان نیز حضور دارند این موضوع چگونه امنیت بانوان را با مخاطره روبرو نمی‌کند؟

ظرف یک هفته آینده هیچ مردی حق ورود نخواهد داشت

ابراهیم سیری، رئیس شورای شهر فرون آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره نارضایتی خانم‌ها از روند فعالیت پارک بانوان این شهر اظهار کرد: ظرف یک هفته آینده این پارک اختصاصی بانوان شده و هیچ مردی حق ورود نخواهد داشت.

وی در همین رابطه ادامه داد: با استخدام دو خانم برای نگهبانی در پارک ظرف مدت یک هفته آینده دیگر هیچ مردی حق ورود نداشته و این محل تفریحی شمایل پارک بانوان را پیدا خواهد کرد و تمام وقت در اختیار بانوان قرار میگیرد.

ابراهیم سیری درباره اشرافیت ساختمان های مقابل پارک نیز بیان داشت: برای مسدود شدن دید ساختمان‌های مشرف به پارک بانوان و حفاظت از حریم بانوان هر اقدامی که لازم باشد انجام می دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پارک بانوان شهر فرون آباد در بهمن ماه سال گذشته جهت استفاده خانم‌ها مورد بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول