اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعلام لیست نهایی تیم ملی والیبال بانوان با 7 اصفهانی

لیست بازیکنان تیم ملی والیبال برای مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی اعلام شد.

اعلام لیست نهایی تیم ملی والیبال بانوان با 7 اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیستمین دوره مسابقات والیبال بانوان قهرمانی آسیا از 27 مرداد با حضور 13 تیم به میزبانی سئول کره‌جنوبی آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان در این بازی‌ها با میزبان و هنگ‌کنگ هم‌گروه است که در نخستین بازی باید به مصاف کره‌جنوبی برود.

از همین رو کادر فنی تیم ملی بانوان ایران فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی اعزامی به این مسابقات را اعلام کرد که نام 7 اصفهانی در بین بازیکنان نهایی دیده می‌شود.

مائده برهانی، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مونا دریس‌محمودی، فرزانه مرادیان و هاله متقیان والیبالیست‌های اصفهانی هستند که همراه با سایر ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.

ملی‌پوشان کشورمان بعد از برگزاری یازده مرحله اردوی آماده‌سازی مشخص شدند و برای هماهنگی با شرایط آب و هوایی 20 مردادماه راهی کره خواهند شد.

به گزارش فارس، اسامی کامل ملی‌پوشان والیبال بانوان به شرح زیر است:

مائده برهانی، شبنم علیخانی، نگین شیرتری، ندا چملانیان، مهسا کدخدا، مهسا صابری، مونا آشفته، شکوفه صفری، پوران زارع، مونا دریس‌محمودی، تهمینه درگذنی، فرزانه مرادیان، هاله متقیان و زهرا بخشی

انتهای پیام/63090/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول