اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

آخرین وضعیت پرونده های خودروهای لوکس و گوشی های تلفن قاچاق

مدیرکل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز آخرین وضعیت پرونده های خودروهای لوکس و گوشی های تلفن خارجی قاچاق را اعلام کرد.

آخرین وضعیت پرونده های خودروهای لوکس و گوشی های تلفن قاچاق

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس عبدالمجید اجتهادی در نشست خبری خود گفت: در چهار ماهه اول امسال در شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌ها تعداد پرونده های وارده 28 درصد افزایش داشته است و ۲۶ درصد رسیدگی هایمان بیشتر شده است.

وی افزود: کشف پرونده های کلان با ارزش ۱ میلیارد ریال ۴۷درصد افزایش داشته است. همچنین پرونده های مالی با ارزش ۵ میلیارد ریال، ۵۲ درصد افزایش داشته است.

اجتهادی در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های خودروهای لوکس گفت: در انبار املاک تملیکی فارس هنوز این خودرو مانده است. در ابتدا بحث امحای این خودروها مطرح شد اما بعدها مسولان تصمیم گرفتند استفاده بهتری شود و تصمیم به باز صادرات خودروها گرفته شد.

مدیر کل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز گفت: در این رابطه هم مشکلاتی ایجاد شد و در نهایت به عنوان کالای قاچاق در انبار ‌تملیکی نگهداری می شود.

وی در خصوص قاچاق گوشی های خارجی گفت: ضبط به نفع دولت نداریم ولی آنهایی که به عنوان قاچاق کشف شده واگذار شده و به افرادی فروخته شده است و در انبار اموال تملیکی نگهداری نمی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول