اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امیدواری وزیر کشور برای بازسازی واحدهای سیل‌زده تا پایان مرداد

وزیر کشور با یادآوری این وعده که تا پایان مردادماه واحدهای تعمیری و بازسازی آسیب دیده در سیل تمام می‌شود، گفت: امیدواریم این زمانبندی محقق شود.

امیدواری وزیر کشور برای بازسازی واحدهای سیل‌زده تا پایان مرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، در تشریح اهداف این سفر گفت: به دعوت استاندار توفیق شد در خدمت مردم خوب استان چهارمحال و بختیاری باشم. در این سفر در جلسات شورای تامین و اقتصاد مقاومتی شرکت می‌کنم و ضمن ارائه گزارش‌ها، مشکلات و مسائل موجود مطرح می‌شود که برخی در وزارت کشور و برخی در دولت مطرح، بررسی و حل و فصل می‌شود.

وزیر کشور افزود: این سفرها برای سرکشی، خداقوت گفتن و رسیدگی به امور است.

رئیس قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده ضمن یادآوری این نکته که قول داده شده است که تا پایان مردادماه واحدهای تعمیری و بازسازی آسیب دیده در سیل تمام شود، گفت: امیدواریم این زمانبندی محقق شود، در این خصوص، در تامین منابع مشکلی نداشتیم، البته سطح خرابی‌ها و تعدادشان بسیار زیاد بود که تقسیم کار خوبی شد و استان‌های معین را برای همکاری با استان‌های آسیب‌دیده مشخص کردیم.

وی افزود: در بحث نوسازی واحدهایی که کاملا تخریب شده‌اند، در برخی مناطق نیاز به جابه جایی داریم که زمین جدید و برق و آب و سایر موارد نیز در منطقه جدید نیاز است، اما واحدهای تخریبی که نیاز به جابه جایی ندارند، با توجه به مساعدت و قول دستگاه‌ها، قول داده‌ایم تا پایان سال یعنی عید نوروز همه به خانه‌های خود بروند و ان شاءا... با جدیت قرارگاه و پیگیری‌ها محقق می‌شود.

دکتر رحمانی فضلی در ادامه ضمن گرامیداشت و تبریک روز خبرنگار و عرض خسته نباشید به فعالان عرصه خبر با اشاره به سابقه ده ساله حضور در صدا وسیما گفت: با کار خبری و مشکلات و مسائل آن و همچنین نقش و تاثیرگذاری خبرنگاران آشنا هستم.

وزیر کشور تصریح کرد: کار خبرنگاری باید جست و جوی حقیقت و دادن اطلاعات به مردم و بالابردن سطح آگاهی های مردم برای مشارکت بیشتر در کارها باشد.

وی افزود: همچنین خبرنگاران می‌توانند رابطه دولت و حاکمیت را با مردم تنظیم، تسهیل و تسریع کنند.

دکتر رحمانی فضلی ابراز امیدواری کرد: خبرنگاران با خبرهای موثق با سرعت بالا و به موقع، نقش خود را ایفا کنند و موثر واقع شوند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول