اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خبرنگاران سرداران خط مقدم دشمن در مقابل هجمه‌های روانی هستند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: خبرنگاران سرداران خط مقدم دشمن و مدافع ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل هجمه‌های دشمن هستند

خبرنگاران سرداران خط مقدم دشمن در مقابل هجمه‌های روانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرفرهاد آریان‌فر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات فرماندهی آجا برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، اظهارداشت: خبرنگاران  سرداران خط مقدم دشمن و مدافع ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل هجمه‌های دشمن هستند، که یکی از شاخصه‌های هر جامعه محسوب می‌شوند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش افزود: خبرنگاران با بصیرت و عاشقانه جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند تا به مردم آگاهی‌رسانی کنند و رسالت خود را ادا کنند، خبرنگاران می‌توانند در انعکاس ارزش‌های عاشورایی و معنوی جامعه نقش اساسی را ایفا کنند.

وی با اشاره به همکاری اصحاب رسانه در انعکاس اخبار قرارگاه غرب، گفت: خبرنگار می‌تواند در توسعه عدالت اجتماعی نقش‌آفرین باشد و در راستای عدالت محوری قدم بردارد، رسالت نویسنده و خبرنگار زیبنده انسان‌های باارزش جسور و شجاع است که اطلاعات لازم را با شجاعت خود درج  می‌کند.

آریان‌فر با تشکر از درج اخبار مراسمات شهید حسین ادبیان، گفت: انعکاس مناسب خبرنگاران سبب شده این شهید والامقام که هم‌تراز شهید صیاد شیرازی بود برای کشور بیشتر شناخته شود.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در زمان شهادت شهید ادبیان در خطبه‌های نماز جمعه از رشادت‌های این شهید و دیگر همرزمانش تشکر کرده است.

*برترین‌های درج اخبار قرارگاه غرب ارزشیابی و تشویق می‌شوند

سرهنگ خدایار رستمی‌پور، معاون هماهنگ کننده قرارگاه غرب کشور در این جلسه با تبریک روز خبرنگار به تلاش‌گران عرصه خبر، افزود: همکاری خبرنگاران با قرارگاه غرب ارتش، صمیمی و چشمگیر است، در صدد هستیم برای هر رسانه پرونده فعالیت مجزا تهیه شود و در مناسبت‌ها ی مختلف برترین‌های درج اخبار قرارگاه عملیاتی غرب ارتش ارزش‌یابی، معرفی و تقدیر شوند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام بیژن سلیمانی ریاست عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی غرب ارتش نیز روز خبرنگار را با آرزوی توفیق و سلامتی تبریک گفت و در پایان مراسم از خبرنگاران از طرف فرمانده قرارگاه غرب ارتش و روابط عمومی تقدیر شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول