اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مستضعفان در اعیاد فراموش نشوند/ تحریم ظریف وجاهت قانونی ندارد

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه سعی و تلاش، سرعت و سبقت گرفتن سفارش رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است و باید در این راستا کار شود، گفت: باید دقت شود که در روز عید قربان خانواده‌های کمیته امداد و بهزیستی را از یاد نبریم.

مستضعفان در اعیاد فراموش نشوند/ تحریم ظریف وجاهت قانونی ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: در حدیثی داریم که بی‌حوصلگی کلید همه بدی‌هاست و انسان‌های تنبل دنیا و آخرت ندارند و حق خدا؛ پیامبر و جامعه و ولایت را ادا نمی‌کنند.

وی افزود: تنبلی به دنیا و آخرت ما ضرر می‌زند و رهبری فرمودند اگر بخواهیم قله‌ها را فتح کنیم باید سعی و تلاش کنیم.

امام جمعه بهشهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری به سعی و تلاش، سرعت و سبقت گرفتن سفارش شده است و باید همه ما و البته جوانان در این بخش تلاش کنند.

جباری با اشاره به مناسبت‌های هفته بیان کرد: شهادت امام باقر(ع) و سیره فرهنگی، سیاسی، عبادی و اجتماعی این امام بسیار فراوان است و نیازمند ساعت‌ها مطالعه و منبر است و امام محمدباقر(ع) و امام صادق(ع) پایه‌گذار مکتب جعفری هستند.

وی گفت: نتیجه فعالیت‌های فرهنگی و مناظرات آن شد که مذهب ما از امام جعفرصادق(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران حج قرار داریم و آرزوی ما از بین رفتن وهابیت و آباد کردن قبور امامان ما و توشه برداشتن است.

امام جمعه بهشهر گفت: روز عرفه و روز دعا را پیش رو داریم و باید با شکوه خاص برگزار شود و بهشهر فضای معنوی را در این روز بیش از همیشه باشد و اجتماع بزرگی را داشته باشیم.

جباری اظهار کرد: اگر می‌خواهیم فرهنگ بیگانگان له شود باید فرهنگ اهل بیت(ع) گسترش یافته و با فرهنگ اهل بیت(ع) نابسامانی‌ها و اختلافات را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: عید سعید قربان و عید غدیر از عیدهای بزرگ است که روز عید قربان روز شادی مستضعفان است.

به گفته خطیب جمعه بهشهر، باید دقت شود که در روز عید قربان خانواده‌های کمیته امداد و بهزیستی را از یاد نبریم و با کمک به نیازمندان شعار " مرگ بر آمریکا" را گسترش دهیم.

جباری، همچنین با تبریک روز خبرنگار افزود: سالروز خبرنگار را داشتیم که ثبت وقایع و تاریخ دارند و باید مورد احترام همگان باشند و صادقانه ببینند، عادلانه کار کنند و مسائل را برای مردم بیان کنند.

وی با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه ایران یادآور شد: آمریکا رئیس دیپلماسی ما آقای ظریف را تحریم کرده است که البته از آمریکا بعید نیست و امام فرمودند: " ما در برابر تحریم، فرزند رمضانیم و در برابر جنگ، فرزند محرم‌الحرامیم".

امام جمعه بهشهر گفت: تحریم وزیر امور خارجه ایران وجاهت قانونی ندارد و بیانگر آن است که دولتمردان آمریکا منطق ندارند و شعار برجام و مذاکره آنان بازی سیاسی است که اگر منطق داشته باشند؛ حرف می‌زنند و تحریم نمی‌کنند و اینکه بیانگر آن است که تلاش شما به ثمر نشسته و آمریکا رو به افول است.

انتهای پیام/86002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول