اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ناصری‌نژاد: بیشتر مدیران دولتی به وظایف خود متعهد نیستند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس، گفت: بیشتر مدیران دولتی نسبت به وظایفی که به عهده‌شان هست تعهدی ندارند و مناسب برای شرایط جنگ اقتصادی نیستند.

ناصری‌نژاد: بیشتر مدیران دولتی به وظایف خود متعهد نیستند

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: هیچگونه کنترلی از سوی دولت بر روی قیمت کالاها و بازار مشاهده نمی‌شود و دولت با عوامل گرانفروشی و احتکار در بازار کاری ندارد.

وی افزود: ما شاهد هستیم که هرازچندگاهی یک کالا کمیاب می‌شود و قیمت آن بالا می‌رود و کنترل جدی که بتواند جلوی این اقدامات را بگیرد و مردم هم ببینند که با متخلفان برخورد می‌شود را شاهد نیستیم. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: انگیزه کار کردن در بسیاری از مدیران دولتی وجود ندارد و نسبت به وظایفشان متعهد نبوده و این مدیران در حد جنگ اقتصادی که ما امروز در آن قرار داریم نیستند. 

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: ما امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که ‌آمریکا و لابی صهیونیسم علیه ما به راه انداختند و ما هم باید با تمام قوا در مقابل آنها بایستیم و از همه امکانات به رونق تولید بپردازیم و از تولید و صنعت داخلی حمایت کنیم که متاسفانه چنین خبرهایی نیست. 

وی افزود: مسئولین به قدری آرام با موضوعات برخورد می‌کنند که انگار اتفاقی نیفتاده و انگار نه انگار که مردم گرفتارند و بیکاری بیداد می‌کند و انگار نه انگار فقر مردم را اذیت کرده است و انگار نه انگار که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند که به فکر معیشت مردم باشید. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: از سه سال قبل بنده و مسئول دفتر بنده و آقای استاندار پیگیر هستیم تا یک پروژه فولاد در شادگان فعال و راه‌اندازی شود و با وجود همه این پیگیری‌ها هنوز مجوزی برای این منظور صادر نشده و این در حالی است که ما باید قدردان سرمایه‌گذاران باشیم و از آنها بخواهیم که با سرمایه‌گذاری به ایجاد اشتغال کمک کنند نه اینکه آنها را تا به این اندازه معطل بگذاریم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول