اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جشن پیوند آسمانی 47 زوج خانواده سپاه در گلستان برگزار شد+ تصاویر

جشن ازدواج آسان 47 زوج خانواده سپاه به‎همت سپاه نینوای گلستان در گرگان برگزار شد.

جشن پیوند آسمانی 47 زوج خانواده سپاه در گلستان برگزار شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جشن ازدواج آسان 47 زوج از پاسداران و فرزندان شاغل سپاه صبح امروز به‎همت سپاه نینوای استان گلستان در گرگان برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان در این مراسم با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به ازدواج آسان، به‎هنگام و پایدار اظهار کرد: این مراسم در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و به تدبیر فرمانده سپاه نینوا گلستان برگزار شده است.

باقر رحمانی تصریح کرد: ازدواج در دین اسلام بسیار مورد تأکید است و احادیث و توصیه‎هایی بسیاری برای امر ازدواج وجود دارد.

وی با بیان اینکه امید است تشکیل زندگی همه زوج‎ها سبب خیرات و برکات زیادی شود، بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم ترویج ازدواج آسان و پیوند آسمانی است و بنا بود این مراسم به‎مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) برگزار شود که بنا به دلایلی این مراسم امروز برگزار شده است.

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان تأکید کرد: این مراسم برای همکاران پاسدار شاغل در سپاه و فرزندان پاسداران که از ابتدای سال 1397 تاکنون ازدواج کردند برگزار شده است.

رحمانی بیان کرد: امروز 47 زوج در این مراسم حضور دارند و از این تعداد 27 نفر از همکاران شاغل در سپاه و 19 نفر نیز فرزندان شاغلین در سپاه هستند.

وی یادآور شد: امید است زوج‎های جوان در ادامه مسیر زندگی با تأسی از زندگی حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) روزهای خوب و خوشی را پشت سر بگذارند.

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به درس‎های ازدواج امام علی و حضرت زهرا (س) گفت: ازدواج به‎هنگام و در سن مناسب رعایت احترام و حجب و حیا نسبت به یکدیگر و معنویت و عبودیت و قرب الهی از درس‎های زندگی حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) است.

رحمانی در پایان ابراز کرد: تقوا و کمک به عبودیت و بندگی می‎تواند بهترین توشه ازدواج باشد.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول