اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فتح قله‌های رفیع علم و دانش وظیفه امروز جوانان انقلابی

فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد گفت: امروز مهمترین وظیفه جوانان انقلابی و بسیجیان غیور، ورود عمیق به رشته های متفاوت علمی و کشف و اختراع و ابتکار و دست یافتن به قله های رفیع دانش است.

فتح قله‌های رفیع علم و دانش وظیفه امروز جوانان انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، محمد رضا عرشیان در نشست علمی - پژوهشی پایگاه های بسیج حوزه شهدای اداری، اظهار داشت: علم و فراگیری دانش از تأکیدات دین مبین اسلام در قران و احادیث و روایات اهل بیت علیهم السلام است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: علم، دانش و تحقیق و پژوهش، مهمترین عامل موفقیت و تعالی فرد در جامعه است که شکوه و عزت و سربلندی را برای شخص به ارمغان می آورد و سربلندی دنیا و آخرت را به همراه دارد.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نیز که مطلع جدیدی را به روی مردم ایران ترسیم کرد، از علم و دانش به عنوان وسیله عزت و قدرت یاد شده است.

وی با اشاره به سیطره دنیای غرب بر کشورهای عقب افتاده و جهان سوم، افزود: عقب ماندگی کشورهای کمتر توسعه یافته و علم و دانش کشورهای غربی باعث شده است تا غرب بتواند از کشورهای جهان سوم برای افزایش ثروت و نفوذ خود بهره گیرد.

فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد گفت: امروز باید با تکیه بر علم و دانش، گذشته را جبران کرد و آینده ای درخشان برای کشور ساخت.

وی تأکید کرد: بسیجیان باید سرآمد علم اندوزی در کشور باشند و همچون یک جهاد و مبارزه بی امان و بی وقفه، انقلاب عظیم علمی و پژوهشی در کشور راه بیاندازند.

عرشیان ابراز داشت: شهدای علمی و هسته ای کشور، الگوهای عملی بسیجیان در کسب علم و معرفت هستند که باید با تأسی به این بزرگواران از مرزهای علم و دانش در جهان عبور کرد و سرآمد دانش روز در جهان گردید.

شایان ذکر است نشست مسئولان علمی و پژوهشی پایگاه های بسیج حوزه شهدای اداری به میزبانی پایگاه بسیج شهیدین دادگستری برگزار گردید و در این نشست در خصوص چگونگی برنامه ریزی و تدوین برنامه های علمی و پژوهشی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول