اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

طلب 30 میلیارد تومانی شرکت برق در ملایر/ افتتاح دو پروژه

مدیرعامل شرکت توزیع برق ملایر با اشاره به بدهی 30 میلیارد تومانی مشترکین به شرکت توزیع برق از افتتاح دو پروژه همزمان با هفته دولت خبر داد.

طلب 30 میلیارد تومانی شرکت برق در ملایر/ افتتاح دو پروژه

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر فریبرز امیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با بیان اینکه در حال حاضر 126 هزار مشترک زیر پوشش مدیریت برق ملایر هستند اظهار کرد: این مشترکان از خدمات برق استفاده می‌کنند.

وی از بدهی 30 میلیارد تومانی مشترکین به شرکت توزیع برق خبر داد و افزود: این بدهی شامل مشترکین خانگی، تجاری، صنعتی و... است.

مدیر توزیع برق ملایر با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی برای شهرستان ملایر در دست اقدام است گفت: حدود 17 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای ملایر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه به منظور ارائه خدمات کمی و کیفی بهتر به مردم، شهرستان به دو منطقه مرکزی و نواحی تقسیم شد گفت: امور مرکز شهر ملایر و بخش مرکزی با یک مدیریت و نواحی سامن، ازندریان، جوکار زنگنه و اسلام‌آباد با مدیریت یک مرکز دیگر اداره می‌شود.

امیدی با بیان اینکه پیک مصرف برق را در سه ماهه امسال با همکاری خوب مردم و تلاش همکاری پشت سر گذاشتیم گفت: خوشبختانه خاموشی‌ها کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه برق آن دسته از کشاورزانی که پیک مصرف را رعایت کنند رایگان خواهد بود افزود: بخش صنعت هم در رعایت پیک مصرف همکاری لازم را داشته است.

مدیر شرکت توزیع برق ملایر گفت: در  سال جاری 500 میلیون تومان  برای تعویض وسایل اندازه‌گیری  در نظر گرفته شده که اولویت با وسایل اندازه‌گیری فرسوده است.

وی با بیان اینکه مرکز دیس پاچینگ این شهرستان تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود که 2.5 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است اظهار کرد: قبوض کاغذی برق نیز از مهرماه حذف و از طریق پیامک اعلام می‌شود.

امیدی با اشاره به اینکه برای پست ولیعصر(عج) ملایر نیز 200 میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده افزود: در این راستا منتظر همکاری اوقاف برای واگذاری زمین هستیم که در صورت توافق برای اجرای کار حدود 20 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی از افتتاح دو پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیون تومان در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها در بافت فرسوده و بام ملایر است.

مدیر شرکت توزیع برق ملایر با اشاره به اینکه در راستای رفع مشکل ضعف ولتاژ اقدامات خوبی طی سه ماه گذشته انجام شده است اضافه کرد: اولویت با مناطق بحرانی بوده و‌ در نقاط شهری و روستایی شهرستان نیز رفع این مشکلات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های زیادی در دست انجام است گفت: در حال حاضر 2 هزار و 800 کیلومتر شبکه هوایی داریم که در معرض باد و باران قرار دارند که اصلاح  آنها در دستور کار است.

 انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول