اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

گرایش فکری و سیاسی را در کار اعمال نمی‌کنم/درب اتاقم بر روی مردم باز است

معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ من سیاسی هستم اما سیاسی کار نیستم و این را از جنود شیطان می‌دانم جز مدیرانی هستم که در اتاقم برای امورات مردم باز است و گرایش فکری و سیاسی را در کار اعمال نمی‌کنم و آن را حرام می‌دانم.

گرایش فکری و سیاسی را در کار اعمال نمی‌کنم/درب اتاقم بر روی مردم باز است

به گزارش خبرگزاری فارس، احد جمالی در مراسم معارفه به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این افتخار نصیبم شد برای دومین بار در استان سلحشور کهگیلویه و بویراحمد توفیق خدمت پیدا کردم.

وی گفت: از تودیع به عنوان رحمت نام می‌برم که عزیزی با شرف وارد عرصه خدمت می‌شود کار می‌کند و با شرف می‌رود.

این مسؤول گفت: افتخار این است عمرمان را در راه خدمت به نظام سپری کنیم نظامی که قبل از انقلاب، جنگ تحمیلی و ترورهای گور و شهدای زیادی تقدیم کرده است  بنابراین مسولیت ما بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه  معارفه هم نعمتی است که فردی توفیق خدمت گران سنگ پیدا می‌کند اگر با شرف بیایم و کار کنیم این بزرگترین توفیق است روایت از امام معصوم داریم که مسوولان در قیامت با قفل و زنجیر وارد می‌شوند مگر اینکه اصلش ثابت شود که گرفتن مسؤولیت برای فرد عاقل شوق و ذوق ندارد امیدواریم همه این تربیت اسلام پسندانه در وجودمان باشد.

جمالی افزود: یکی از علت حضورم در استان علاقه به نیروی عشیره‌ای  بود که دارم لر نیستم اما از شماها لرتر هستیم و بحث دیگر خود آقای کلانتری است که از دوستانم هست.

وی گفت:‌ بحث مدیریت مراجعه من به ائمه اطهار است، ارزش انسان مسلمان شیعه به حریت اوست مدیران ما یکی از شاخص‌هایی که باید داشته باشند سربار نباشند و آزاده باشند اگر سیره و روش امامان و پیامبر را دنبال کنیم مشکلی در دنیا و آخرت نخواهیم داشت.

معاون جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:‌ در بحث معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی وظایف تعریف شده و مشخص است هم کار اطلاعاتی کردم و به عنوان سرباز در  خدمت نظام بودم و افتخار می‌کنم به مانند یک سرباز جانم را از دست دهم.

وی گفت:‌ مواضع سیاسی چند روزی اوضاع را رصد می‌کردم من سیاسی هستم اما سیاسی کار نیستم و این را از جنود شیطان می‌دانم جز مدیرانی هستم که در اتاقم برای امورات مردم باز است و گرایش فکری و سیاسی را در کار اعمال نمی‌کنم و آن را حرام می‌دانم.

جمالی افزود: انتقاد پذیر هستم و هر عیب و اشکالی داشته باشم را می پذیرم و در رابطه با احزاب سیاسی آمادگی داریم در استان با حضور احزاب جلسات و برنامه داشته باشیم و دنبال چیزهایی که ما را متفرق می‌کند نباید باشیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول