اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

جزئیات نحوه توزیع چای وارداتی با ارز دولتی

مدیرکل دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت از نحوه توزیع چای وارداتی با ارز دولتی خبرداد.

جزئیات نحوه توزیع چای وارداتی با ارز دولتی

محمدرضا کلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره نحوه توزیع چای وارداتی با ارز دولتی، گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید‌کنندگان مکلف شده است تا قیمت چای وارداتی را با ارز 4200 تومانی را احصا و اعلام کند. 

مدیرکل دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت بیان داشت: همچنین این سازمان مکلف شده است، تا فهرست موجودی و صاحبان محموله‌های چای ترخیص شده با ارز 4200 تومانی را به ستاد تنظیم بازار اعلام کند. 

وی افزود: مقرر شده  تا این چای از طریق شبکه‌های مشخصی توزیع،  مانند هیات‌های مذهبی برای مصارف ماه‌های محرم و صفر ، آموزش و پرورش، اتحادیه‌های کارمندی و کارگری و یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شود که به زودی در رابطه با آن اطلاع رسانی انجام می‌شود. 

کلامی اظهار داشت: تمام ترخیص کنندگان محموله‌های چای با ارز 4200 نیز برای رفع تعهد ارزی خود مکلف به اخذ قیمت مصوب از سازمان حمایت و شبکه توزیع از دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار با درج قیمت مصوب بر روی کالا هستند. 

وی افزود: در ضمن کالای چای به فهرست کالاهای مشمول توزیع برای مصارف هیات‌های مذهبی در ایام محرم و صفر علاوه بر برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ اضافه شده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول