اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

احتمال تأخیر در احداث گیت‌های ورزشگاه تختی آبادان

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: عملیات بهسازی ورزشگاه تختی آبادان در حال انجام است اما بحث احداث گیت های ورودی ممکن است که با تأخیر روبرو شود.

احتمال تأخیر در احداث گیت‌های ورزشگاه تختی آبادان

احمد پارو، رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: اخذ برخی مجوزهای اصولی برای آغاز عملیات بهسازی ورزشگاه تختی زمان بر بود، اما هیأت مدیره پالایشگاه آبادان با تسریع بخشیدن به این موضوع، به ادارات زیربط دستور مؤکد داد تا نواقصی که از سوی سازمان لیگ مطرح شده را بر طرف سازند.

وی ادامه داد: در این عملیات پیشرفت خوبی حاصل شده و تنها کاری که باقیمانده احداث گیت‌های ورودی ورزشگاه است که پیمانکار این بخش نیز مشخص شده است.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان تصریح کرد: عمده فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص این ورزشگاه، ایمن سازی جایگاه VIP بود و صندلی‌های ورزشگاه نیز در حال شماره‌گذاری است.

پارو در خصوص اینکه تعمیرات این ورزشگاه اجازه میزبانی در زمان مقرر را به تیم صنعت نفت آبادان خواهد داد یا خیر، یادآور شد: ظرف چند روز آینده عملیات احداث گیت‌ها نیز آغاز خواهد شد اما با توجه نا معین بودن زمان آغاز لیگ برتر، مشخص نیست که این بخش تا آغاز مسابقات آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/72013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول